مراسم قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام «دانکلوف» و «نیکولای پتروف» بلغارستان عصر امروز برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ایران با کسب 6 مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان را بدست آورد.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد ایران که برای شرکت در جام کنکورد روسیه عازم این کشور شده‌اند، با دعوت سرمربی تیم ملی روسیه شام را با حاجی‌مراد گاتسالوف صرف کردند.
تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۵ مدال نقره بعنوان قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در اردن دست یافت.
عضو تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا هدفش را کسب مدال طلای جهان و المپیک برشمرد.
تیم منتخب کشتی آزاد ایران در روز اول آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی، سه نماینده روی تشک خواهد داشت.
رئیس سازمان لیگ کشتی تأکید کرد، لیگ برتر امسال در بازه زمانی 70 تا 80 روزه برگزار می‌شود و قطعاً رفت و برگشتی خواهد بود.
نایب قهرمان کشتی المپیک و رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: امیدوارم پاداش کشتی‌گیران ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک به مدال دست پیدا کردند زودتر واریز شود تا انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشند.
کشتی‌گیران برجسته روسی با تغییر تابعیت توانستند در مسابقات اروپا به قهرمانی برسند.
رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.
کشتی ایران در سال رو به پایان هر چند در ساخت و ساز نسبت به سایر فدراسیون ها فاصله چشمگیر و غیرقابل مقایسه ای داشت، اما در مدال آوری هم توانست به نتایج خوبی دست پیدا کند.
درحالیکه تورنمنت رنکینگ‌دار کشتی آزاد و فرنگی مصر از چهارم اسفند آغاز می‌شود تیم‌های ایران برای اعزامی به این رقابت‌ها در انتظار صدور ویزا هستند.
کشتی‌گیر شناخته شده ترکیه‌ای برای کمک به زلزله‌زدگان این کشور درخواست کمک کرد و گفت: "ساختمانی که ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در آن اقامت داشتند تخریب شده است. ۳۰ تا ۴۰ کشتی‌گیر ما در باشگاه کشتی مستقر بودند. ورزشکاران ما زیر آوار هستند. ما منتظر کمک‌های فوری هستیم. خدایا کمک کن. "
فرنگی‌کار تیم ملی کشتی کشورمان گفت: تورنمنت بین المللی کرواسی نشاندهنده عیار واقعی کشتی‌گیران است که نشان می دهد ما کجای کشتی دنیا قرار داریم.
همانطور که حاجی‌مراد گاتسالوف عنوان کرده بود، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات یاریگین روسیه شرکت خواهد کرد.
با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، دو تیم منتخب متشکل از ۲۴ کشتی‌گیر، اواخر ماه جاری و اواسط ماه آینده راهی تورنمنت‌های بین المللی فرانسه و کرواسی خواهند شد.
بعد از حضور تیم منتخب کشتی آزاد ایران در لیگ پادوبنی، باید دید حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کشتی‌گیرانش در قالب تیمی باشگاهی در مسابقات باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد؟
تیم منتخب کشتی آزاد ایران با چهار کشتی‌گیر و دو مربی امروز راهی رقابتهای جام جایزه بزرگ قرقیزستان خواهد شد تا در آخرین میدان رسمی سال میلادی حضور یابد.
اردوی 4 کشتی‌گیر اعزامی به قرقیزستان از روز سه‌شنبه (22 آذر) زیر نظر بهنام احسانپور در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
اردوی 4 کشتی‌گیر اعزامی به قرقیزستان از روز سه‌شنبه (22 آذر) زیر نظر بهنام احسانپور در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.
مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
مربی تیم بانک شهر گفت: بچه‌های تیم ما در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد هم‌قسم شده اند تا دوباره مثل سال گذشته، جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: رشته کشتی به عنوان ورزش اول کشور، جزیی از فرهنگ ماست و بچه‌های ما هم باید در چارچوب رشته خود فعالیت کنند.
کشتی‌گیران فینالیست در سه وزن پایانی جهانی بلگراد
دارنده سه مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی من حضور در المپیک پاریس و کسب موفقیت در این آوردگاه بزرگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ