با صلاحدید کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، دو تیم منتخب متشکل از ۲۴ کشتی‌گیر، اواخر ماه جاری و اواسط ماه آینده راهی تورنمنت‌های بین المللی فرانسه و کرواسی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نهضت ملی مسکن است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن گفت: ۲۴ هزار هکتار در مرحله الحاق به طرح نضهت ملی مسکن است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مجموع کل پیش ثبت نام کنندگان تا ساعت ۱۱ امروز به ۲۴ هزار و ۳۷۰ نفر رسید.
شاهرود- سرمربی تیم تکواندوی نونهالان کشور با بیان اینکه ۲۴ تکواندو کار نونهال در اردوی تیم ملی در شاهرود حضور دارند، گفت: مرحله دوم اردوی فعلی در گرگان برگزار خواهد شد.
شاهرود- سرمربی تیم تکواندوی نونهالان کشور با بیان اینکه ۲۴ تکواندو کار نونهال در اردوی تیم ملی در شاهرود حضور دارند، گفت: مرحله دوم اردوی فعلی در گرگان برگزار خواهد شد.
مبارزان فلسطینی طی ساعات گذشته چندین عملیات مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام دادند.
در دومین جلسه مرکز رشد تجهیزات پزشکی توانبخشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ۲۴ شرکت فناور در حوزه فناوری تمدید استقرار شدند و یک شرکت توانست تایید استقرار بگیرد.
با ۵۱ پرواز از فرودگاه مدینه و ۴۴ پرواز از فرودگاه جده در مجموع ۲۱۵۸۹ نفر از حجاج و عوامل به میهن بازمی‌گردند که حدود ۲۴ درصد از مجموع کل زائران هستند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: ۲۰ درصد جانباختگان تصادفات در کشور عابران پیاده هستند که این میزان در خراسان رضوی ۲۴ درصد است.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان از تلاش این باشگاه برای معرفی هر چه زودتر سرمربی جدید خبر داد.
مقامات محلی افغانستان اعلام کردند که در یک حادثه رانندگی روز چهارشنبه در ولایت سرپل افغانستان دست کم ۲۴ نفر جان باختند.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۴ درصد از آمار ثبت اختراع متعلق به زنان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی این است که زنان نمونه را معرفی کند.
برای شرکت در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ ترکیه و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ روسیه، ۲۴ بازیکن از سوی کریم مقدم سرمربی تیم ملی مینی فوتبال به دومین اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف شود.
اهواز- مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، ۲۴ ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف بشود.
مقامات تونس روز پنجشنبه اعلام کردند که گارد ساحلی تونس اجساد حداقل ۲۴ پناهجو را پس از غرق شدن قایق آنها در روز سه شنبه در سواحل یافته است. ۷۶ نفر از پناهجویان داخل این قایق نجات یافتند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاریخ و ساعت قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد.
همزمان با چهارشنبه سوری، ۲۴ ایستگاه سنجش آلودگی صدا در وضعیت قرمز و خطرناک قرار گرفتند.
رئیس پارک فناوری پردیس از ارائه طرح های ۲۴ استارت آپ طی دو روز برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری خبر داد.
یک منبع آگاه از تکرار حادثه مسمومیت برای ۴۴ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه «احمدیه» بروجرد خبر داد.
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند. وی گفت: ۳ هزار مدرسه شبانه روزی در کشور وجود دارد که ظرفیت فوق العاده‌ای برای طرح‌های ستاد حوزه و آموزش و پرورش است.
اهواز- مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: ۲۴ هزار روحانی در مدارس کشور در قالب طرح «امین» فعالیت می‌کنند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بارش برف و باران و کولاک و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
هنگامی که در حال حرکت هستید، آیفون شما می‌تواند به طور خودکار به وای فای عمومی متصل شود؛ اما برخی از شبکه‌های نقطه‌ای در واقع کمتر از اتصال داده تلفن شما قابل اعتماد هستند. بنابراین اگر یک برنامه داده مناسب و اتصال LTE قوی دارید، به دستگاه خود بگویید که وای فای ضعیف را به نفع داده‌های تلفن همراه قابل اعتمادتر کنار بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ