عادل خمیس، بازیکن سابق تیم ملی قطر و باشگاه الغرافه می‌گوید شکست سنگین الدحیل در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک رسوایی بزرگ و خطرناک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوسف موکوکو با قطع حمایت مالی از پدر و مادرش آنها را با نیم میلیون یورو بدهی آواره کرده است.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی جنجالی علیه لیونل مسی و باشگاه اینترمیامی مطرح کرد.
بعد از اتهامات شدیدی که اخیرا به ساموئل اتوئو زده شده بود او که ریاست فدراسیون فوتبال کامرون را بر عهده دارد حالا با یک رسوایی بزرگ دیگر مواجه شده است.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
«استیون ای. شوارتز»، وکیل طرف شاکی در این پرونده اذعان کرده که از چت‌بات شرکت OpenAI برای تحقیقات خود استفاده کرده است. او می‌گوید ChatGPT در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده‌ها واقعی هستند یا خیر، پاسخ مثبت داده، اما از ارائه منبع طفره رفته و صرفاً مدعی شده است که این پرونده‌ها در پایگاه Westlaw و LexisNexis در دسترس هستند.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
افشای یک ایمیل علیه کریستوف گالتیه، مربی PSG، رسوایی بزرگی را به بار آورده و اتهام سنگین توهین به بازیکنان مسلمان و رنگین‌پوست به او وارد شده است.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به احتمال حذف اینت یم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی گفت: این اتفاق یک رسوایی بزرگ برای فوتبال ما خواهد بود.
جنجال داوری نه تنها در فوتبال ایران بلکه در قلب اروپا و جایی که بهترین داوران فوتبال جهان در آن قاره حضور دارند نیز وجود دارد. حتی اگر آن داور دنی مک‌کلی هلندی، یکی از سه داور برتر اروپا باشد.
روزنامه الرایه در گزارشی از شکست الدحیل مقابل الهلال به عنوان «رسوایی بزرگ» نام بُرد.
رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس از برگزاری جلسه اضطراری بعد از رسوایی اخیر خبر داد.
چند بازیکن چینی اسنوکر در یک رسوایی بزرگ در این ورزش نقش داشته اند.
تحقیقات داخلی بازرسی کل سومین منطقه بزرگ آموزش و پرورش شهر شیکاگو آمریکا، صدها مورد تجاوز معلمان و مدیران به دانش‌آموزان را به اثبات رساند.
ویدئوی لحظه‌ای که نصرت گوکچه بازوی لیونل مسی را می‌گیرد و به سمت خود می‌کشاند، عجیب‌ترین ویدئوی فینال جام جهانی 2022 است.
رئیس این پارلمان هشدار داد که دموکراسی اروپایی مورد «حمله» قرار گرفته و «تحقیقات داخلی» در پارلمان اروپا آغاز شده است.
انتشار تصاویری از وضعیت مساعد یکی از ویرانی‌طلبان که اخیرا به صورت مشروط آزاد شده است، تبدیل به رسوایی بزرگ در خصوص ادعاها مبنی بر شکنجه و اعتصاب غذای وی گردید.
درگیری و تنش در دیدار دو تیم راسینگ و بوکا جونیورز، مراسم قهرمانی جام قهرمانان لیگ آرژانتین را تحت الشعاع قرار داد.
مدیران پاری سن ژرمن برای حمله به ستاره های این تیم با یک گروه ساخت حساب های جعلی قرارداد بسته اند.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
یک هکر در اواخر ماه جولای توانست به سرور‌های داده سامسونگ در ایالات متحده نفوذ کرده و به اطلاعات مشتریان مشتریان این شرکت دست پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ