فیروز کریمی ترکیب مورد نظرش برای جدال با مس رفسنجان را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس کنگره برزیل لایحه‌ای را برای محدود کردن به رسمیت شناختن مناطق جدید بومیان تصویب کرد، تصمیمی که توسط طرفداران محیط زیست و مدافعان حقوق بشر پس از فشار شدید به عنوان عقب نشینی تلقی میشود.
زبان اصلی مردم تهران، فارسی است. اما در بعضی نقاط زبان‌های محلی نیز دیده می‌شود که در مجموع از لهجه‌های فارسی محسوب می‌شوند. به طور کلی زبان و گویش‌های دیگری مانند آذری، گیلکی، لری، مازندرانی نیز به دلیل مهاجرت‌ها به آن افزوده شده است.
مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها و سواحل دریایی توضیحاتی درباره وضعیت ماهی‌های خاویاری ارائه داد و گفت: صید ماهی‌های خاویاری دریای خزر و فروش خاویار آنها ممنوع است.
مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها و سواحل دریایی با اشاره به تدوین برنامه اقدام ملی حفاظت از فُک خزری از تشکیل تیم امداد و نجات ویژه برای حفاظت از تنها پستاندار دریای خزر خبر داد.
دهه هشتادی‌ها بومی‌های دیجیتالی هستند که شاید شناختی از قواعد پیچیده جهان سیاست نداشته باشند، اما رادیکال‌ترین حوزه سیاست، یعنی اعتراضات خیابانی را برگزیده‌اند
متولدین سال‌های ۷۳ تا ۸۹ شمسی را متولدین نسل Z نام‌گذاری می‌کنند. این نسل در بدو تولد با ابزارهای دیجیتال آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که کارهای خود را با آن‌ها انجام دهند. به این نسل، نسل اینترنت، نسل نت، بومی‌های دیجیتال یا دیجیتال‌های مادرزادی نیز می گویند. آنها در کودکی با اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به عنوان جزئی از زندگی خود آشنا می‌شوند. آنها تصوری از دنیای قبل از تکنولوژی ندارند.
مدیر کل دفتر زیست بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست ضمن رد خبر بزرگ شدن دریای خزر، در رابطه با این موضوع توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ