فرمانده هوانیروز نیروی زمینی ارتش ساخت تجهیزات دید در شب را یکی دیگر از دستاوردهای هوانیروز دانست و گفت: در دنیا تنها چند کشور دارای توانایی دید در شب هستند مانند روسیه، آمریکا و ایران.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش سرعت ساخت و ساز مسکن گفت: ۸۰ درصد از مصالح ساختمانی تولید داخل امکان صادرات دارد
معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه وزارت نیرو متولی انجام مطالعات مدیریت جامع سیلاب است، گفت: با انجام مدل مدیریت جامع سیلاب حدود ۸۰ درصد منابع آبی کشور حفظ می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش ۸۰ درصدی مشارکت مردم در طرح اطعام و احسان حسینی نسبت به سال گذشته خبر داد.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
با وجود آنکه تابستان آغاز نشده دمای هوا و مصرف برق به موازات یکدیگر افزایش پیدا کرده است.
مصرف برق کشور در روز گذشته به ۶۶ هزار و ۸۰ مگاوات رسید که نسبت به سال گذشته ۶.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
دبیر سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: امسال نرخ گوجه فرنگی تحویلی به کارخانه‌های گوجه فرنگی بین ۵ تا ۵,۵۰۰ هزار تومان بوده و نسبت به سال گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، گفت: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.
پیشتر دانشمندان پی برده بودند که اصلاح یک ژن به نام «Age-۱» در نوعی کرم به نام الگان‌ها عمر آن‌ها را تا ۶۰ درصد افزایش می‌دهد. محققان می‌گویند مکانیزم‌های بقا در بسیاری از گونه‌های جانوری، شامل انسان، شبیه هم عمل می‌کنند. امری که راه را برای انجام آزمایشات ژنوم در حیوانات و تغییرات ژنتیکی آن‌ها به منظور افزایش طول عمر انسان باز می‌کند.
قیمت نفت در پی انتشار درآمدهای مثبت شرکت‌های انرژی و آمار آمریکا که نشان داد تولید نفت کاهش و تقاضا برای سوخت افزایش پیدا کرده است، در معاملات روز جمعه، بیش از دو درصد صعود کرد اما نتوانست از کاهش هفتگی اجتناب کند.
رئیس کمیته امداد گفت: افزایش مستمری مددجویان این نهاد در سال جاری ۲ نوبت افزایش داشت اما برای بودجه سال آینده ۴۰ درصد بوده و اگر شورای نگهبان هم تایید کند این رقم افزایش می یابد.
آخرین آمار سازمان ملل نشان می‌دهد که ۷۰ تا ۸۰درصد جمعیت مهاجران اقلیمی، زنان هستند. در یک نمونه در سال ۱۹۹۱ طوفان گورکی باعث مرگ ۱۴۰هزار نفر در کشور بنگلادش شد. تعداد مرگ و میر زنان با نسبت ۱۴ به ۱ از مرگ مردان بیشتر بود. تحقیقات در مورد سونامی اندونزی که سال ۲۰۱۱ منتشر شد نیز نتیجه مهمی داشت. نرخ مرگ، رده سنی بالای ۴۵ سال (۳۸ درصد زن و ۲۹ درصد مرد) و کم‌تر از ۴۵ سال و بالاتر از ۱۵ سال (۳۰ درصد دختر، ۲۷ درصد پسر) بودند.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های آبی، شهر‌هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از ۳۵۲ به ۳۵۷ شهرستان افزایش یافته و بدین ترتیب، قریب به ۸۰ درصد شهرستان‌های کشورمان در وضعیت عادی کرونایی قرار دارد؛ وضعیتی که امیدواریم تداوم داشته باشد و حتی بهتر شود.
لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با سقف کلی ۵۲۶۱ هزار میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال جاری معادل ۴۰ درصد افزایش دارد. رئیسی در زمان تقدیم لایحه بودجه سال‌ آینده، گفت که لایحه برنامه هفتم توسعه به زودی در دولت نهایی و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
وزارت خارجه روسیه از افزایش ۸۰ درصدی حملات سایبری علیه مسکو در سال جاری خبر داد.
خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ۸۰/۵ درصد منابع عمومی بودجه امسال محقق شده و نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشتیم.
علی‌اکبر سیارمه، فعال حوزه کار گفت: در ابتدای سال امیدوار بودیم که با افزایش ۵۷ درصدی حداقل مزد، تحولی در وضعیت معیشت کارگران ایجاد می‌شود، ولی تورم به گونه‌ای است که اگر دستمزد‌ها را ۸۰ درصد هم اضافه کنیم، باز هم خود را نشان نمی‌دهد لذا معتقدم در شرایط وجود افزایش هزینه‌ها و تورم، برای کمک به معیشت خانوار‌های کارگری ایرادی ندارد دستمزد را متناسب با شرایط روز دو بار در سال تعیین کنیم.
قیمت نفت روز جمعه به دلیل نگرانی نسبت به ضعیف شدن تقاضا برای سوخت به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در چین و افزایش نرخ بهره آمریکا، حدود دو درصد سقوط کرد و دومین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
مدیرعامل شرکت شهر سالم، با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بیمارستان‌های تراز اول تهران با ما قرارداد دارند، گفت: در مدت اخیر، حدود ۱۵ درصد به آمار داروخانه‌های طرف قرارداد با شرکت شهرسالم افزوده شد.
هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر پیشنهاد افزایش سرمایه‌ای معادل با ۸۰ درصد را ارائه دادند.
سخنگوی بانک مرکزی در توئیتی نوشت: تأمین و عرضه ارز حاصل از صادرات در سامانه نیما افزایش یافت.
وزیر بهداشت گفت: ۸۰درصد واکسیناسیون در ۸۰ روز نخست دولت انجام شد. با افزایش واکسیناسیون میزان مرگ و میر کرونایی کاهش یافت. از آذر سال گذشته تاکنون ۱۳ درصد مرگ و میر کرونایی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ