خبرگزاری دولت سعودی (واس)‌ نوشت که نیکلاس مادورو نيز از این سفر و دیدار با ولیعهد ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
در آخرین برنامه سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سه کشور آمریکای لاتین، آیت الله رئیسی و رائول کاسترو رهبر معنوی کوبا با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز حضور داشت.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
​ رئیس جمهور اوکراین در سفری غیرمنتظره برای مذاکرات مهمی با ریشی سوناک دیدار کرد، که حرکات و تیک‌های عجیب زلنسکی در این سفر سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
رئیس محیط‌زیست بابل گفت: دیده شدن پلنگ در برخی مناطقِ جنگلیِ بابل چیز عجیبی نیست و این منطقه زیستگاه پلنگ است.
رئیس‌جمهور سوریه امروز (پنجشنبه) برای شرکت در اجلاس اتحادیه عرب وارد عربستان شد.
رییس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر یک روزه خود به استان سیستان و بلوچستان، پس از مراسم افتتاح بازارچه مرزی‌مند - پیشین، با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
«مکرون» در سفر به شرق فرانسه هو شد. این اولین سفر رئیس جمهور فرانسه به مناطق دیگر این کشور از زمان تصویب نهایی اصلاحات بازنشستگی است.
سفر رئیس جمهوری روسیه به مناطق نظامی جنگ با اوکراین امری نادر است، اگرچه او در ماه مارس به طور غیرمنتظره از شهر ماریوپول بازدید کرد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی اخیر خود در سفر به ایرلند تیم راگبی نیوزیلند را با نیرو‌های شبه نظامی بریتانیایی که در طول جنگ استقلال ایرلند علیه مخالفان می‌جنگیدند اشتباه گرفت.
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به ایرلند شمالی گروهی از جوانان مخالف با پرتاب کوکتل مولوتف یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
رئیس سابق اطلاعات سپاه در خصوص جنجال سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به ترکیه گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. خانواده اش به ترکیه رفته. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات پاویون و نه از امکانات سفارتخانه در ترکیه استفاده کرده است.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در سفر به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حضور یافت و بی‌واسطه پای صحبت‌ها و درد دل دانشجویان این دانشگاه نشست.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
شیخ محمد بن زاید رئیس امارات در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به امارات تولد او را تبریک گفت. شیخ محمد بن زاید گفت: آقای رئیس جمهور از دیدار شما بسیار خوشحالم و با افتخار تولد شما را تبریک می‌گویم و طول عمر شما را خواستارم. ولادیمیر پوتین نیز در پاسخ به زبان عربی گفت: شکرا (متشکرم).
ایراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در بخشی از مصاحبه خود که در مسیر پرواز به آمریکا در پاسخ به این سوال که فکر‌می کنید مردم در این سقر از شما چه انتظاری دارند، تاکید کرد: من در این سفر صدای ملت ایران خواهم بود. قدرت امروز ایران از شهدا، ملت ایران و هدایت‌های امام و رهبری است.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
شیخ محمد مامون القاسمی الحسینی رئیس مسجد جامع کبیر الجزایر از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. پس از یک دوره سردی روابط بین فرانسه و الجزایر، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در میان بحران شدید انرژی در اروپا به الجزایر سفر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ