دومین روز از فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌های والیبال با پیروزی کانادا مقابل کوبا آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شبکه «بی بی سی» در این گزارش نوشت، این نخستین تغییرات اساسی در وزرای کابینه ترودو از زمانی محسوب می‌شود که جاستین ترودو در سال ۲۰۲۱ مجدداً با یک پیروزی شکننده و حداقلی بعنوان نخست‌وزیر منصوب شد.
در دومین روز از هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال تیم هلند با نتیجه ۳ بر 1 مقابل کانادا پیروز میدان شد.
با پیروزی هلند مقابل کانادا تقریبا صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها غیر ممکن شد.
کانادا به دومین پیروزی خود در لیگ ملتهای والیبال دست پیدا کرد.
راننده ردبول در مورد پیروزی در جایزه بزرگ کانادا مطالبی بیان کرد.
آرژانتین و کانادا بازی های اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
جامعه‌شناس سیاسی گفت: اگر خوشبینانه به پرونده نفوذی‌ها در جمهوری اسلامی ایران بنگریم، نفوذی‌ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب در صفوف انقلابیون حضور داشتند و گاه در بالاترین سطوح مدیریتی نیز خود را به مصادر کار رساندند. با این حال، ماجرای نفوذ میان مدیران مسئله‌ای نیست که پایان یافته باشد.
پلیس هلند ۲۰ هوادار را پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش برابر کانادا دستگیر کرد.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
پلیس بلژیک از بازداشت 18 نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال مراکش در بروکسل پس از پیروزی این تیم مقابل کانادا و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتبال قطر خبر داد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
تیم فوتبال مراکش در آخرین دیدار گروه F رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف کانادا رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد و به مرحله بعد رقابت‌ها صعود کرد.
امیر قطر پیروزی تیم ملی مراکش مقابل کانادا و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 را جشن گرفت.
مراکش با پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شد.
مراکش با تساوی مقابل فینالیست دوره قبل و پیروزی برابر تیم دوم رنکینگ فیفا، فرصت کم‌نظیر صعود از گروه را مقابل کانادای حذف شده دارد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل کانادا گفت بعد از تساوی در بازی اول مورد تمسخر قرار گرفته ولی تیمش امشب کاری کرد که تنها از تیم‌های بزرگ برمی‌آید.
تیم ملی فوتبال کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر کانادا به پیروزی رسید.
تیم ملی فوتبال کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر کانادا به پیروزی رسید.
شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.
روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل کانادا گفت با اینکه بلژیک فوتبال خوبی بازی نکرد ولی مهم کسب سه امتیاز در بازی اول بود.
تیم ملی فوتبال بلژیک نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر ناشناخته ترین تیم جام به پایان برد.
تیم ملی اروگوئه پس از شکست مقابل ایران موفق به کسب پیروزی برابر کانادا شد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه ۸ بر ۰ به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ