از قبل می‌دانید که برای جلوگیری از حفره‌های دندانی مسواک بزنید؛ برای تقویت ماهیچه‌ها ورزش کنید و برای محافظت از پوست از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، اما ممکن است متوجه نباشید کار‌هایی نیز هست که می‌توانید برای حفظ هوشیاری مغز خود انجام دهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم نکونام، بازیکنان استقلال امروز (شنبه) به استراحت می‌پردازند.
تمرین امشب سرخپوشان تبریزی در هوای خنک برگزار شد.
تمرین امروز پرسپولیس در هوای تابستانی استادیوم کاظمی برگزار شد.
دومین روز از اردوی برون مرزی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با برگزاری دو جلسه تمرین و آنالیز حریف برزیلی به پایان رسید.
شایع ترین دلایل سکته مغزی را در این اینفوگرافیک ببینید.
به دست آورد‌ن حافظه بصری تا حدی غریزی است یعنی بعضی از افراد متن‌ها را راحت‌تر به یاد می‌آورند، اما بعضی دیگر یادآوری عکس‌ها و تصاویر برایشان راحت‌تر است با این تمرینات میتوانید به فعال سازی مغز کمک کنید.
تیم ملی والیبال جوانان ایران آخرین تمرین توپی خود را قبل از اعزام به اردوی برون مرزی بلغارستان با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد.
ملی‌پوشان تنیس روی میز اعزامی به بازی‌های آسیایی پیش از حضور در این بازی‌ها ۵۰ روز اردوی تمرینی خواهند داشت ضمن اینکه چهار اعزام برون مرزی هم برای آنها پیش‌بینی شده است.
یک تمرین بدنی خوب برای مغز افراد مسن مفید است. معاشرت هم همینطور. فایده این دو در کنار هم حتی بزرگ‌تر است.
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: یکی از راه‌های مهم برای پیشگیری از آلزایمر، ورزش فکری و تمرین کردن است، اما برای فردی که علائم آلزایمر دارد توصیه به تمرین فکری نمی‌کنیم، چون فایده ندارد.
در نگاه نخست تمرینات ورزشی عصبی نوعی تمرین بسیار پیچیده به نظر می‌رسند، اما در واقع بسیار ساده هستند. تمام حرکاتی که فرد انجام می‌دهد توسط مغز کنترل می‌شود. برای اطمینان از اینکه این دستورالعمل‌ها تا حد امکان روان و بی نقص عمل می‌کنند مربیان تمرینات عصبی در حوزه ورزش مغز را آموزش می‌دهند.
یوهان همل، داور فرانسوی، روز چهارشنبه پس از سکته مغزی در تمرین روز سه شنبه، به طرز غم انگیزی فوت کرد.
یوهان همل، داور فرانسوی، روز چهارشنبه پس از سکته مغزی در تمرین روز سه شنبه، به طرز غم انگیزی فوت کرد.
دستیار ویژه کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.
دستیار ویژه کارلوس کی روش در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد.
تمرینات تناوبی به اندازه ورزش مداوم برای افزایش جریان خون مغز در افراد مسن در طول دوره‌های فعالیت مؤثر است و زمانی که افزایش جریان خون کلی در طول دوره‌های تمرین و استراحت اندازه‌گیری شد، محققان دریافتند موثرتر از ورزش مداوم است.
پرونده کودکی مهسا امینی از بیمارستان مربوطه اخذ و به مجلس آورده شد و حاضرین و کسانی که در ماشین بودند شهادت دادند که هیچ اتفاقی از نیروی انتظامی برای این خانم رخ نداده این در جالی اسا که گزارش را منتشر و با جراید مصاحبه کردیم اما از دختری که خانواده اش داغدار بودند به بی شرمانه ترین شکل سواستفاده کردند
پروژه توسعه ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، با هدف تسهیل در ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین افتتاح شد.
پروژه توسعه ارتباطی منطقه مرزی تمرچین، با هدف تسهیل در ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین، روز گذشته افتتاح شد.
امروز ۱۶ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
بررسی‌های دانشمندان برزیلی نشان داد که اسید آمینه تورین می‌تواند در درمان‌های ضد پیری عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان این که بر اساس تجربیات سال‌های گذشته با نزدیک شدن به اربعین حسینی تعداد مراجعه زائران به مرز مهران افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم که به پایانه‌های مرزی دیگر مراجعه کنند در حال حاضر به غیر از مرز مهران زائران می‌توانند از پایانه‌های مرزی خسروی، چذابه، شلمچه، تمرچین و باشماق برای سفر به عراق تردد کنند.
یک مهلت یک ماهه به افغانستان، و در این فاصله، لایروبی انهار و آماده‌باش یگان‌های مرزی، موضوع را یکبار برای همیشه حل و فصل خواهد کرد. این تمرینی برای هنگ‌های مرزی ما، و گواهی است عملی بر اقتداری که سالیان سال است از آن دم می‌زنیم. وقتی طالبان در پروژه‌های توسعه‌ای و آبیِ خویش، حسن هم‌جواری را کناری نهاده، جای مهندس ایرانی از تکنوکراتِ ترک و هندی بهره می‌برند تا ایرانی را از مایۀ حیات و ابزار معیشت خویش محروم کنند، بایستی در انتظار پهپاد و جنگندۀ ایرانی باشند.
کامیاران- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مرگ بوکسور نوجوان عضو تیم ملی هیچ ارتباطی به نحوه میزبانی استان نداشته و بر اثر عارضه قلبی و مغزی حین تمرین جان باخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ