اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
تعدادی از افسران نظامی رژیم صهیونیستی به همکاری خود با نیروهای پلیس پایان دادند.
در حادثه حمله مسلحانه در یکی از نقاط شهر کویته واقع در پاکستان، ۲ افسر پلیس این کشور کشته شدند.
مأموران در حین کنترل محور «ملایر» به «سامن» خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر که در این درگیری سرگرد «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متأسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
یک مرد نقابدار مسلح به چاقو و تفنگ، یک زن و ۲ افسر پلیس را در استان مرکزی ژاپن در ناگانو کشت.
به گفته مقامات، یک افسر پلیس که وظیفه حفاظت از یک مدرسه خصوصی دخترانه در شمال غربی پاکستان را بر عهده داشت، به سمت اتوبوس مدرسه حامل معلمان و دانش‌آموزان تیراندازی کرد.
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد که حداقل ۱۰۸ افسر پلیس در درگیری‌های سراسر فرانسه با معترضان خشمگین مجروح شده‌اند.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
دو افسر گشت پلیس ادمونتون کانادا در اوایل صبح پنجشنبه هنگام حضور در محل حادثه مربوط به یک تماس خانگی کشته شدند.
در درگیری‌های بین هواداران عمران خان و نیرو‌های پلیس پاکستان تاکنون ۳۳ افسر پلیس مجروح شده اند و تظاهرکنندگان زیادی بازداشت شده اند.
سرهنگ لؤی ارزیقات سخنگوی پلیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اعلام این خبر گفت که تشدید اقدامات امنیتی در این منطقه اعمال شده است.
یک افسر پلیس انگلیس به ارتکاب تخلفات و جرائم جنسی متعدد از جمله تجاوز به شمار زیادی از زنان و توهین و اهانت به آنها طی ۱۸ سال اعتراف کرد.
در این شکایت‌نامه آمده است: ترامپ می‌دانست که لفاظی‌هایش درباره "دزدی را متوقف کنید" ممکن است منجر به آشوب و خشونت شود. رویداد‌های هولناک شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی از جمله مرگ دردآور افسر سیک‌نیک نتیجه مستقیم و قابل پیش‌بینی اقدامات غیرقانونی این متشاکی‌ها بودند.
در جریان درگیری پلیس با چند فرد مسلح در شمال شرقی استرالیا، ۶ تن از جمله دو افسر پلیس کشته شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: جسد یک نفر دیگر را هم پس از خاتمه اتفاقات امروز سنندج به یکی از بیمارستان های این شهر منتقل کرده‌اند که مکان کشته شدن او هنوز مشخص نیست.
یکی از مأموران پلیس راهور در حین انجام وظیفه توسط تروریست های مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسید.
دادگاهی در فرانسه سه افسر پلیس را به اتهام قتل «غیرعمد» یک سیاه‌پوست، مجرم اعلام و آنها را تنها به ۱۵ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد!
صدها نفر از مردم انگلیس در اعتراض به کشته شدن یک جوان سیاه‌پوست غیرمسلح به دست یک افسر پلیس، به خیابان‌ها آمدند.
سخنگوی پلیس لندن از چاقوکشی در لندن و زخمی شدن دو افسر پلیس خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهم با شلیک دو گلوله به سمت مأمور پلیس، وی را مجروح کرد که متأسفانه اقدامات پزشکی منتج به نتیجه نشد و افسر گشت انتظامی «استوار دوم محمد جواد رحیمی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
متهمان اعتراف کردند که با انگیزه به دست آوردن پول، نقشه سرقت و گروگانگیری را کشیده‌اند. یکی از آن‌ها گفت: ما در افغانستان افسر پلیس بودیم، اما بعد از ورود طالبان تصمیم گرفتیم فرار کنیم. ما طی ۲ هفته از طریق کوهستان راهی مرز ایران شدیم.
۳ افسر پلیس پس از تماسی در مورد یک تمساح که در حیاط خلوت یک زوج در بنتون، لس آنجلس دیده شده بود، به محل اعزام شدند، این خزنده ۹۰ سانتی در نهایت به یک منطقه حفاظت شده حیات وحش منتقل شد.
انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.
شهادت افسر پلیس در کرمانشاه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ