اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه هماهنگی دیدار هوادار و مس رفسنجان مشخص شد این دیدار هم مانند پرسپولیس و آلومینیوم اراک بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
هاشمی نسب از کوره دررفته و عصبانی در گفت‌وگوی صریح و بی پرده در خصوص اتفاقات اخیر صحبت کرد.
صدیقی، امام جمعه موقت تهران بیان کرد: امسال عزاداری‌های بی‌سابقه دارای شور و شعور چشم‌نوازی بود. با اینکه دشمنان فراخوان داده بودند که در هیئت حضور نداشته باشید و لباس مشکی نپوشید و انواع تبلیغات را علیه عزاداری خرج کردند، ولی به کوری چشم‌شان عزاداری‌ها در ایران و سایر کشور‌ها نسبت به سال‌های قبل پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار شد.
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
حسینی بوشهری در قسمتی از بیانات خود خطاب به مسئولان تصریح کرد: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید و مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است و مردم در انتخابات پیش‌رو با حضوری پرشور و گسترده شرکت خواهند کرد.
وینیسیوس و تونی کروس در تمرین امروز رئال حضور نداشتند و قطعا بازی با کادیز را از دست خواهند داد. تا دوشنبه شرایط هر دو برای بازی با چلسی بررسی می‌شود.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، معتقد است که بازی با بارسلونا آخرین فرصت تیمش برای حضور در کورس قهرمانی است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی تاکید کرد که تیمش همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته و برای فتح لیگ برتر تلاش می کند.
رئال مادرید اعلام کرد تونی کروس، ستاره آلمانی این تیم، که پیشتر به نظر می‌رسید به دلیل مصدومیت بازی امشب مقابل لیورپول را از دست خواهد داد در این بازی حضور خواهد داشت.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم شانسی برای حضور در کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر ندارد.
وزیر نفت با حضور در جمع راهپیمایان 22 بهمن گفت: مردم هر سال از نظام و انقلابی که برای خودشان است دفاع می‌کنند که چشم دشمنان را کور می‌کند، این انقلاب برای مردم است.
میلانو در حضور میلاد عبادی پور پادووا را شکست داد تا به کورس رقابت در سری‌آ بازگردد.
امروز تمرینات استقلال برای دیدار بعدی آن‌ها در لیگ برتر مقابل ملوان پیگیری شد و باز هم دو مدافع میانی استقلال در تمرینات گروهی حضور نداشتند.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
وزیر کشور با بیان اینکه حضور "منسجم و پرشور" مردم در تشییع شهدای گمنام در روزهای اخیر بی‌سابقه بود که بسیاری از فتنه‌ها را کور کرد و دشمن‌شکن بود، گفت: ‌ایجاد "یاس و یاس‌آفرینی" طراحی دشمن است بنابراین باید مراقب توطئه دشمن بود.
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
در بازی اخیر که روز جمعه برگزار شد، تماشاگران ایرانی اجازه حضور در سالن را نداشتند؛ ولی در عوض، فضا برای حضور تماشاگران چینی فراهم شده بود تا آن‌ها سالن ورزشگاه آزادی را از آنِ خود کنند. ورزشگاه‌های ایران از زمانی که اعتراضات نسبت به مرگ مهسا امینی شکل گرفته، بدون حضور تماشاگر شده و بازی‌ها در بیشتر سطوح سوت و کور برگزار می‌شود.
با توجه به اینکه باشگاه سانتاکلارا دریافت پول نقد را نیز رد کرده، به هر ترتیب باید دید که مدیریت فعلی باشگاه به چه طریق می‌تواند این گره کور شده را باز و نگرانی‌ها بابت ادامه حضور محبی را برطرف کند.
شانسی که در اختیار مهدی قایدی قرار داده شده، ممکن است بلیت او را برای حضور در قطر اوکی کند.
چلسی دیگر در کورس برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا حضور ندارد و اخبار انتقال این بازیکن به استمفوردبریج منتفی است.
یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل فوتبال ایران با تصمیم سازمان لیگ بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ