چلسی دیگر در کورس برای جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا حضور ندارد و اخبار انتقال این بازیکن به استمفوردبریج منتفی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستارگان عنوان‌دار کشتی آزاد هند از حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد انصراف دادند.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
انصراف بهترین دوچرخه‌سوار ایران از کاروان هانگژو
یک اتفاق خوب و امیدوار کننده برای لیگ برتر والیبال رخ داده است.
سومین تنیسور برتر جهان از مسابقات ATP-500 در واشنگتن انصراف داد.
باشگاه چوکا تالش از شکایت علیه شمس‌آذر در خصوص بازیکنان غیرمجاز انصراف داد.
در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس، همه کاندیداها انصراف دادند.
بارسلونا به خاطر شرایط مالی نه چندان خوبش توانایی جذب ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی، را ندارد.
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر انصراف این تیم از رقابت‌های سوپرلیگ بانوان، باشگاه مس رفسنجان از ماه قبل برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بود.
یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد داوید دخیا بر خلاف شایعات اخیر، قرارداد خود با منچستریونایتد را تمدید می‌کند.
اسطوره تنیس جهان ضمن اعلام کناره‌گیری از رقابت‌های رولان گاروس به دلیل ادامه آسیب‌دیدگی‌اش، گفت: به احتمال زیاد سال آینده آخرین سال فعالیت حرفه‌ای من در تنیس خواهد بود.
آخرین جنجال بر روی ۱۳۷ کره‌ای متمرکز بود که برای گرفتن معافیت گزارش‌های نادرست پزشکی برای صرع ارائه کردند. تعجب آور نیست که کسانی مایل به انصراف از خدمت نظامی اجباری می‌باشند.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
در سومین روز جشنواره فجر، فیلم‌های «پرونده باز است» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و کارگردانی کیومرث پوراحمد، «سرهنگ ثریا» به تهیه کننده جلیل شعبانی و کارگردانی لیلی عاج و «عطرآلود» به تهیه کنندگی یوسف منصوری و کارگردانی هادی مقدم دوست در سینمای رسانه‌ها و خانه جشنواره رونمایی خواهد شد.
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
گلوله به پای راست و استخوان پای چپ عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب تحریک انصاف اصابت کرده است.
رقابت های لیگ برتر بسکتبال در سال 1401 با حضور ۱۲ تیم از هفتم مهرماه آغاز می شود .
محمد‌‌ موسوی در آخرین تمرین تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌انصراف داد.
محمد‌‌ موسوی در آخرین تمرین تیم ملی از حضور در مسابقات قهرمانی جهان ‌انصراف داد.
نجات معجزه‌آسای کودک از چاه ۷ متری
نامزد‌های کسب کرسی ریاست در آخرین روز مهلت نام نویسی به همراه نواب رئیس پیشنهادی به ساختمان فدراسیون هجوم بردند و از طرف دیگر، کمیته فنی جلسات طولانی و فشرده خود را برای تعیین سرمربی جدید و عزل اسکوچیچ برگزار کرد.
دستگاه قضایی تا الان و تا این مرحله ۱۴ تن از کسانی که در ماجرای متروپل احتمال قصور و تقصیر آن‌ها بوده، بازداشت کرده است. در بیان مطالب انصاف و عدالت را رعایت کنیم. هر تصمیمی نسبت به قاصران و مقصران حادثه متروپل گرفته شود به موجب قانون خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ