پس از ۱۴ سال کار انجام شده بر روی این خودرو اکنون سوئیچ بلید (Switchblade) در حال انجام آزمایش پرواز به عنوان تازه‌ترین تاکسی پر سرعت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیانیه اسنپ در خصوص پرونده اختلاف دو تاکسی اینترنتی
یک مقام مسئول گفت: افزایش نرخ تاکسی‌های مسافری منتهی به مرزهای عراق در اربعین طبیعی است براین اساس نرخ ماشین خارجی از مبدا تهران به ایلام ۲ میلیون تومان است.
«ولوسیتی» خودروی پرنده عمود پرواز کمپانی «ولوکوپتر» قرار است به عنوان اولین تاکسی پرنده اروپا در المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس مسافران را جابجا کند.
باشگاه دی سی یونایتد راه خود را از تاکسی فونتاس که متهم به نژادپرستی است جدا می کند.
شرکت هواپیماسازی برزیلی امبرائر قصد تاسیس کارخانه جدیدی برای تولید تاکسی‌های برقی پرنده دارد. برزیلی‌ها امیدوار هستند از سال ۲۰۲۶ این تاکسی‌های هوایی روانه آسمان شوند. این یعنی تحقق رویایی که سال‌هاست انسان در سر می‌پروراند.
شرکت نوپای فرانسوی سی‌بابلز (SeaBubbles) نخستین سرویس تجاری قایق باله‌دار (هیدروفویل) پرنده را در فرانسه راه اندازی کرده است.
وجود این تاکسی‌ها در این کلان‌شهر ژاپن باعث شد بسیاری از آمبولانس‌هایی که پیش‌تر برای انتقال زنان باردار به بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفتند، برای جابجایی بیمارهای دیگر مورد استفاده قرار گیرند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن تاکسی‌های اینترنتی در تهران خبر داد.
تباس: تا کسی از قطار بارسا پیاده نشود، مسی نمی‌تواند سوار شود
عضو شورای شهر تهران گفت: فقط یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده است و دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد.
شورای رقابت با بررسی شکایت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی) رأی بر توقف رویه ضد رقابتی از سوی شرکت ایده‌گزین ارتباطات روماک دارنده (اسنپ) داد.
«تیم لتس»، راننده اوبر، ۳ سال پیش وقتی فهمید «ویلیام سیمی‌یل»، مسافرش، تحت درمان دیالیز است و به کلیه نیاز دارد، فورا داوطلب اهدا کلیه به او شد.
افزایش کرایه ۴۵ درصد تا ۷۵ درصدی  تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.
در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی ایران خودرو، در مراسمی با حضور مدیرعامل این گروه صنعتی، تاکسی سمند دوگانه سوز با یک میلیون کیلومتر پیمایش با سورن پلاس دوگانه سوز صفر کیلومتر تعویض شد.
پروژه تاکسی هوایی دبی پیشرفتی هیجان‌انگیز است که چشم‌انداز استفاده از خودرو‌های پرنده را یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر می‌کند.
استارت آپ «پونی» مجوز آزمایش خودروهای کاملا خودران بدون اپراتور ایمنی در پکن را دریافت کرده است. این شرکت با پشتیبانی بایدو و تویوتا فعالیت می کند.
تاکسی هوایی XPeng X۲ که توسط شرکت هوانوردی XPeng مستقر در گوانگژو توسعه یافته یکی از ده‌ها پروژه خودرو‌های پرنده در سراسر جهان است.
یک تاکسی هوایی ساخت کره اولین پرواز آزمایشی خود را در یک رویداد نمایشی شهری در جزیره ججوی کره جنوبی در روز چهارشنبه انجام داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ در سن جوانی پیر شدم/ بازگشت به زندگی با بخشش اولیای دم/ ۶ روز با جسد راننده تاکسی اینترنتی در شهر!/ درخواست طلاق به خاطر توهین به مادرشوهر/ برادرکشی با دستگاه علف چین/ جلوگیری از قاچاق بیش از ۲۰۰ هزار لیتر سوخت با توقیف ۸۴ خودرو/ دستور رسیدگی سریع به پرونده زن مریوانی/ بهترین روش نگهداری از پیاز برای حفظ ارزش غذایی آن
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
دفاع از پرونده‌های متعدد قضایی ، حمله به دو نماینده منتقد مجلس، انتقاد شدید از صداوسیما در موضوع حق پخش و حمله به تاج در جریان انتخابات ریاست فدراسیون، ماجرای عزل اسکوچیچ و بازگشتن کی‌روش و همچنین سرمربیگری نکونام در آینده نزدیک ...
شرکت اینترنتی بایدو مجوز استفاده از تاکسی تمام اتوماتیک بدون راننده در جاده‌های چین را دریافت کرد.
بایدو، موتور جستجوی چینی، مجوزهای لازم  برای فعالیت تاکسی رباتیک های بدون راننده در جاده های ۲ شهر چین را دریافت کرده است.
شاکی گفت: ساعت: ۱۷:۱۹ بیست و پنجم اردیبهشت در خیابان شمشیری تعداد ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه برند سامسونگ در مدل‌های متفاوت و یک دستگاه PS ۴ را به راننده تاکسی اینترنتی که تحویل داده ام، ولی محموله موصوف در مقصد تعیین شده نرسید و تحویل خریدار نشده است و راننده تاکسی تلفنی پاسخگوی تماس‌های تلفنی ام نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ