شورای امنیت سازمان ملل متحد شامگاه امروز سه شنبه نشستی را با موضوع تحولات فلسطین برگزار خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در نشست خبری خود با خبرنگاران به موضوع آزادسازی دارایی‌های نقدی ایران اشاره کرد.
معاون نماینده روسیه در سازمان ملل از برگزاری نشستی با محوریت اوکراین خبر داد.
رابرت وود نماینده آمریکا در این نشست از اعضای شورای امنیت خواست تا در رای گیری خود به اوکراین اجازه دهند در جلسه شورای امنیت با موضوع قطعنامه ۲۲۳۱ صحبت کند.
رابرت وود نماینده آمریکا در این نشست از اعضای شورای امنیت خواست تا در رای گیری خود به اوکراین اجازه دهند در جلسه شورای امنیت با موضوع قطعنامه ۲۲۳۱ صحبت کند.
محمد جواد ظریف گفت: کسانی که منتقد مذاکرات هسته‌ای‌اند و فکر می‌کنند دولت یازدهم و دوازدهم توجهش را به موضوع هسته‌ای برد، توجه داشته باشند که مذاکرات مسقط یک سال قبل از دولت یازدهم، علی‌رغم مخالفت دبیر و رئیس شورای عالی امنیت ملی و با مجوز رهبری (البته برخی می‌گویند دستور رهبری که به نظر من درست نیست، بلکه با مجوز رهبری بود) شروع شده بود.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تکرار حوادث مسمومیت دانش آموزان در مدارس استان قم را طبیعی ندانست و گفت: این موضوع علاوه بر وزارت آموزش و پرورش از سوی مسئولان امنیتی نیز در دست پیگیری است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است جمعه هفته جاری با موضوع تحولات اوکراین نشستی را برگزار کند.
شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.
شامگاه گذشته نشست شورای امنیت با موضوع تحولات اخیر فلسطین به ویژه تعرض «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی برگزار شد.
وبگاه صهیونیستی واللا گزارش داد که مقامات تل آویو در صدد منع برگزاری نشست شورای امنیت با موضوع هتک حرمت مسجدالاقصی هستند.
امارات متحده عربی و چین خواستار برگزاری نشست شورای امنیت با موضوع هتک حرمت مسجد الاقصی شدند.
سفیر روسیه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره بررسی قطعنامه هسته ای ۲۰۱۵ ایران به طرح برخی اتهامات کشورهای غربی واکنش نشان داد.
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه امکانی برای اخراج روسیه از شورای امنیت وجود ندارد نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پلتفرم داخلی با سرعت و با امنیت باشد قطعا همه نیز ترجیح می‌دهند که از پلتفرم داخلی استفاده کنند. از سویی دیگر در حوزه پیام رسان‌ها یک موضوع حائز اهمیت است دسترسی به بخش خارجی برای برخی از حوزه‌ها مانند دانشگاه و تجار حائز اهمیت است.
منابع دیپلماتیک آگاه اعلام کرند که آمریکا خواستار برگزاری نشست شورای امنیت در روز جمعه با موضوع آزمایش‌ های موشکی اخیر کره شمالی شده است.
یک مقام شورای امنیت ملی کاخ سفید با بیان اینکه خواستار دور جدیدی از مذاکرات درباره برجام نیست، گفت این موضوع هم‌اکنون در کانون توجه آمریکا قرار ندارد.
شبکه خبری الجزیره به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی بررسی موضوع ادعایی ارسال پهپادهای ایران به روسیه در نشست غیرعلنی شورای امنیت شد.
در این دوره موضوع ایران و برجام هم در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه اعلام شده راستی آزمایی و بازرسی فعالیت‌های اتمی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و اجرای توافقنامه پادمان بررسی خواهد شد.
نشست شورای امنیت سازمان ملل با موضوع افغانستان دوشنبه هفته جاری به درخواست روسیه برگزار خواهد شد.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه موضوع ترور «داریا دوگینا»، روزنامه نگار و دختر متحد پوتین را در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل طی امروز سه شنبه مطرح خواهد کرد.
نماینده روسیه در سازمان ملل امروز با اعلام اینکه موضوع قتل «دوگین» را در نشست شورای امنیت مطرح خواهد کرد، گفت: کشورهای غربی به اوکراین در شانتاژ نیروگاه اتمی «زاپروژیا» کمک می‌کند.
ابوالفضل عمویی در توضیح نشست مشترک امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز جلسه ای با آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و با حضور وزیر امور خارجه، رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای، رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون سازمان در موضوع مذاکرات هسته‌ای برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ