سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی تفکیک در کمیسیون صنایع مطرح شد، فقط من موافق بودم و اکثرا با تفکیک مخالف بودند؛ تعدادی از نمایندگان غایب، بعد از آن موافقت خود را اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تشکیل کمیسیون مستقل «صنایع غذایی» در اتاق ایران
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون تقاضای استیضاح وزیر صمت بررسی شد و نمایندگان حاضر در جلسه با آن موافقت کردند.
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: استیضاح سید رضا فاطمی‌امین؛ وزیر صمت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از صحبت‌های طراحان استیضاح و پاسخ‌های وزیر بررسی شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از جلسه یکشنبه هفته آتی کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز درباره تشکیل سازمان بازرگانی یا وزارت بازرگانی رأی‌گیری نشد، اما ۸۰ درصد اعضای کمیسیون با تشکیل سازمان و وزارت بازرگانی مخالف بودند.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون سازوکار اسقاط خودرو مشخص شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درباره تفکیک وزارتخانه صمت، مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیسیون صنایع و تعدادی از کارشناسان به جمع بندی برای تفکیک این وزارتخانه نرسیدند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شخصاً به عنوان یک نماینده موافق تفکیک وزارتخانه های راه وشهرسازی و صمت هستم اما قاطبه مجلس با این موضوع موافق نیست.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان استیضاح کننده خبر داد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مخالفت اعضای این کمیسیون با تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پتروشیمی الوند خبر داد.
عضو کمیسیون‌صنایع و معادن مجلس گفت: تفکیک وزارت صمت موجب می‌شود وزیر صنعت و معدن بر تولید تمرکز بیشتری داشته باشد و این اقدام نتایج بهتری را رقم خواهد زد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت موافقت مجلس با تفکیک وزارت صمت، دولت باید حتماً دو وزیر برای وزارت صنعت و وزارت بازرگانی به مجلس معرفی کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه احیای وزارت بازرگانی هزینه‌بر و زمان‌بر است، گفت: اکثریت کمیسیون صنایع با احیای وزارت بازرگانی مخالف هستند.
خرم‌آباد- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اتمام اصلاح قانون معدن از سوی این کمیسیون گفت: سیاست مجمع تشخیص این است که مالیکت دولت در صنایع بیشتر از ۲۰ درصد نشود.
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای صنعت دفاعی کشور بازدید کردند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی تفکیک در کمیسیون صنایع مطرح شد، فقط من موافق بودم و اکثرا با تفکیک مخالف بودند؛ تعدادی از نمایندگان غایب، بعد از آن موافقت خود را اعلام کردند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ما در کمیسیون صنایع و معادن مجلس یک رأی استمزاجی گرفتیم و فقط یک نفر از اعضای کمیسیون با تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی موافق بود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه‌داری خارج شود.
اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن موضوع تازه‌ای نیست که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته اند. اما در مورد پرداخت این تسهیلات از سوی بانک ها، برخی کاربران ادعا دارند که هیچ بانکی فعلا در سراسر کشور با وثیقه گذاشتن یارانه و و دیگر تضامین وام ۲۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ