زاهدان- پس از پخش فیلمی از بازداشت نیروی مرزبان ایران توسط طالبان، خبرها حاکی از آزادی این مرزبان و رفع سوءتفاهم پیش آمده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
پایان اخاذی‌های مأمور قلابی با کلت کمری
سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی کردند که در آتش متقابل یکی از متهمان به هلاکت رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
رشت- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن ۲ نفر از مأمورین این یگان در حین مأموریت خبر داد و گفت: ۴ نفر از قاچاقچیان چوب پس از مجروح کردن ماموران متواری شدند.
ایذه- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شهادت سروان «محمد قنبری» در راستای تأمین امنیت اجتماعی در شهرستان ایذه خبر داد.
سروان قربانعلی پیری جمعی هنگ مرزی زابل بلافاصله به مراکز درمانی منتقل، ولی متاسفانه پس از دو روز تحمل به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
زاهدان- یک‌مرزبان در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در زابل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اهواز - مأمور پلیس مدافع نظم و امنیت ستوانسوم «سعید ربیعی» در درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز به درجه رفیع شهادت نائل شد.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
مامور وادا که معمولاً برای گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران کشورمان، به ایران می‌آید طی روزهای اخیر در حال گرفتن آزمایش از کشتی‌گیران ملی بوده است.
مامور وادا که معمولاً برای گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران کشورمان، به ایران می‌آید طی روزهای اخیر در حال گرفتن آزمایش از کشتی‌گیران ملی بوده است.
زاهدان- پس از پخش فیلمی از بازداشت نیروی مرزبان ایران توسط طالبان، خبرها حاکی از آزادی این مرزبان و رفع سوءتفاهم پیش آمده است.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق
اهواز- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی قاتل مأمور حراست نفت و گاز مارون دستگیر شد.
محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار
وزیر ورزش و جوانان با محکوم کردن تحریف نام خلیج فارس در مسابقات کشورهای عربی به میزبانی عراق، دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان را مأمور ویژه رسیدگی و پیگیری این موضوع با محوریت فدراسیون فوتبال کرد.
محاکمه مأمور کلانتری به اتهام شلیک مرگبار
دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی
محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار
پاییز سال گذشته مرد جوانی در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی با شلیک گلوله یکی از مأموران از ناحیه کتف مجروح شد. پس از انتقال وی به بیمارستان ساعاتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده تسلیم مرگ شد.
استواریکم مهدی لطفی در درگیری با اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از مجتمع‌های خدماتی، بهداشتی و رفاهی بین‌راهی در مسیر زائران اربعین بازدید کرد و گفت: مأمور به ساخت مجتمع‌های خدماتی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ