مامور وادا که معمولاً برای گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران کشورمان، به ایران می‌آید طی روزهای اخیر در حال گرفتن آزمایش از کشتی‌گیران ملی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحال حاضر با توجه به حضور تیم‌های امداد و نجات در محل، عملیات جهت رهاسازی افراد گرفتار در زیر آوار ساختمانی در حال اجرا است که تا به این لحظه تعداد چهار نفر از زیر آوار نجات پیدا کرده و اقدامات برای نجات جان سایر افراد گرفتار در زیر آوار با سرعت در حال اجرا است.»
گالاتاسرای تلاش خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده و سعی دارد تا از طریق مائورو ایکاردی رضایت او را جلب کند.
صحنه‌هایی از حضور و مقابله نیروهای پلیس در مقابل تروریست‌های در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان منتشر شد. در این حادثه یک مامور پلیس و یک سرباز وظیفه به شهادت رسیدند و چهار تروریست نیز کشته شدند.
جراید ایتالیا از جمله "لارپوبلیکا" نوشته‌اند که در این قایق دست کم بیش از ده افسر اطلاعاتی اسرائیل حضور داشتند. بر اساس گزارش ترافیک هوایی، یک روز بعد از واقعۀ غرق شدن کشتی تفریحی در دریاچۀ "ماژور"، یعنی در بیست و نهم ماه مه، یک هواپیمای جت مقامات اسرائیلی در فرودگاه میلان به زمین نشست و ساعاتی بعد میلان را به قصد تل‌آویو ترک کرد.
مدیرعامل پرسپولیس از مجوز حضور هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی پیش از دربی 100 خبر داد.
رئیسی با اشاره به پیوستگی و ارتباط بخش‌های مختلف با موضوع امنیت غذایی، کمیته‌ای ۴ نفره با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های بهداشت و جهادکشاورزی، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و شورای‌عالی انقلاب فرهنگی را مامور ارتقای سند ملی امنیت غذا و تغذیه کرد.
مامور وادا که معمولاً برای گرفتن تست دوپینگ از ورزشکاران کشورمان، به ایران می‌آید طی روزهای اخیر در حال گرفتن آزمایش از کشتی‌گیران ملی بوده است.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
با اعلام فدراسیون فوتبال دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر با حضور ناظران انضباطی برگزار می شود.
مامور روس آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در کمپ تیم‌های ملی کشتی از ۳ آزاد و فرنگی‌کار شاخص ایران تست دوپینگ گرفت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس، حفظِ امنیتِ بازیکنان و تماشاگران را از وظایف پلیس و فلسفه حضور پلیس در ورزشگاه‌ها دانست.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
ویپل می‌نویسد، بایدن به این ماموران هیچ اعتمادی نداشت و اذعان کرد که نگرشش با احساس سال‌های معاونت ریاست‌جمهوری خود که به مامور محافظش بسیار نزدیک شده بود، کاملا مغایر است.
خیبر خرم‌آباد با دو برد متوالی مقابل بالانشینان لیگ دسته اول حالا به تحقق رویای دیرین مردم لرستان برای حضور در لیگ برتر امیدوار تر شده است.
مدافع میانی الاهلی قطر که سهم زیادی در مسیر صعود ایران به جام جهانی قطر داشت، امیدوار است خود را در مسیر فلسفه ذهنی کارلوس کی‌روش برای حضور فیکس در این رقابت‌ها قرار دهد.
جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس‌جمهور این کشور ساعاتی پیش با حضور ۲۶۹ نماینده آغاز شد و در جریان دور دوم رأی‌گیری «عبداللطیف رشید» رئیس‌جمهور عراق شد.
صالح نیکبخت وکیل پرونده مهسا امینی گفت: اگر برای مهسا اتفاقی افتاده باشد یا داخل ون بوده یا در سالن وزرا. طبیعتا، چون تعداد شاهدان ساختمان وزرا بسیار زیاد است، احتمال اینکه واقعه‌ای در آنجا رخ داده باشد، پایین است و اگر اتفاقی افتاده باشد، باید در داخل ون رخ داده باشد. در این میان خانواده مهسا مدعی هستند برای دخترشان در داخل ون اتفاقی رخ داده است. هر ون گشت ارشاد دو مأمور مرد دارد و دو مأمور زن. به همراه راننده ون، پنج نفر از نیرو‌های پلیس امنیت اخلاقی در داخل ون حضور دارند.
مربی ذوب آهن با حضور در استادیوم آزادی نمایش دو تیم استقلال و فولاد را زیر نظر گرفت.
فرمانده انتظامی گلستان گفت: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند، اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت هم می‌کنند که در همین راستا استواریکم علی سراوانی که به همراه ۲ نفر مامور انتظامی دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
بامداد امروز یکشنبه سیزدهم شهریور ماه حضور یک سارق جوان در خانه‌ای در میدان سپاه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سوی مردم گزارش داده شد.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
ماموران آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ با حضور در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی از حسن یزدانی و کامران قاسمپور تست دوپینگ گرفتند.
با گذشت یک سال از حضور رونالدو در الدترافورد حالا مشخص می‌شود گواردیولا چگونه به طرزی ناخواسته رقیب همشهری را از دور رقابت خارج کرد!
گرچه امام جواد پس از شهادت پدر بزرگوارش با دعوت اجباری مأمون به بغداد رفت و در کنار خلیفه جور سکنی گزید ولی هرگز از ابراز حقایق ابایی نداشت و به تبیین امامت خویش و آشکار کردن دانش خدادادی خود که ویژه رهبران الهی است و ابراز کرامت و اتخاذ موضع منفی در برابر دستگاه خلافت و ناخشنودی از حضور دربار خلیفه می پرداخت تا سیاست خویش را برای پیروان امامت ابراز کرده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ