«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز به تحریم‌های سئول علیه مسکو واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که در واکنش به اقدامات ضد روسی غرب، فهرست تحریم‌های خود علیه انگلیس را گسترش داده است.
روسیه حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)  شیراز را به شدت محکوم و بر تقویت همکاری با ایران برای مبارزه با تروریستم تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به وقوع کودتا در نیجر اعلام کرد: مسکو از طرف‌های درگیر در تحولات جاری در نیجر می‌خواهد تا از توسل به‌زور خودداری کنند.
سال گذشته یک روزنامه نگار روس به نام دریا دوگینا در یک خودروی بمب گذاری شده در حومه مسکو ترور شد. نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی مقامات اوکراینی را عامل این ترور معرفی کرد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که در واکنش به تحریم‌های استرالیا، ورود ۴۸ استرالیایی را به این کشور ممنوع کرده است.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره احداث خط ریلی رشت-آستارا با همکاری ایران و روسیه گفت: مسلما هر اقدامی یا هر پروژه‌ای که به تحریم‌ها ربط پیدا کند، برای ما عمیقا نگران‌کننده خواهد بود.
سفارت روسیه در لهستان اقدام مقامات این کشور در توقیف ساختمان مدرسه این سفارتخانه در ورشو را غیرقانونی خواند.
سفارت روسیه در لندن به ارسال گلوله‌های حاوی اورانیوم از سوی انگلیس برای اوکراین واکنش تندی نشان داد.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید مسکو از طرح فرانسه برای پایان‌دان به جنگ اوکراین اطلاعی ندارد، اما در این زمینه آماده شنیدن هر طرح و نظری است.
روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
وزارت خارجه روسیه به درگیری میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌ باغ واکنش نشان داد.
سفیر روسیه در آمریکا درباره بسته جدید کمک واشنگتن به اوکراین گفت: «کمک‌های آمریکا تنها به طولانی‌تر کردن عذاب رژیم کیف کمک می‌کند.»
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات وزارت خارجه آمریکا را در خصوص اعطای جایزه صلح نوبل به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سخره گرفت.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای به بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا در خصوص این کشور به بهانه تحولات در اوکراین واکنش قاطعی نشان داد.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی در وین امروز به موضع‌گیری آلمان علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی واکنش نشان داد.
رئیس‌ جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه به تحریم‌های امروز اتحادیه اروپا علیه کشورش واکنش نشان داد.
گرگلی گولیاس، رئیس دفتر نخست وزیر مجارستان در واکنش به بسته جدید احتمالی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه از عدم حمایت برخی کشورهای اروپایی از جمله مجارستان از آن خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه روسیه به دلیل برنامه ریزی برای برگزاری همه پرسی در دونباس شد.
دولت روسیه اعلام کرد در واکنش به تحریم‌های ژاپن علیه مسکو و حمایت این کشور از اوکراین، توافق پیشین دو کشور بر سر جزایر مورد مناقشه کوریل را فسخ کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ