وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای به بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا در خصوص این کشور به بهانه تحولات در اوکراین واکنش قاطعی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین با اشاره به سفر آخر هفته معاون رئیس تایوان به آمریکا، نسبت به «اقدامات قاطع و جدی» متعهد شد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به تعیین سفیر از سوی عربستان در فلسطین این اقدام را یک پیام قاطع از سوی ریاض خطاب به تل آویو توصیف کردند.
در ادامه واکنش‌ها به قرآن‌سوزی در سوئد، اقلیم کردستان عراق از تعلیق فعالیت نمایندگی‌ خود در استکهلم خبر داد. از سویی دیگر، ریاض با احضار کاردار سوئد اهانت به مقدسات اسلامی را محکوم کرد.
باشگاه سپاهان در یک توییت به شایعات مطرح‌شده پیرامون تغییرات در راس مدیریت این باشگاه واکنش نشان داد.
رییس‌جمهور ترکیه امروز در واکنش به هتک حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: تازمانی‌که مبارزه قاطع با گروه‌های تروریستی و دشمنان اسلام صورت نگیرد، به‌شدیدترین شکل واکنش نشان خواهیم داد.
شهرام محمودی ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران به نتایج دو هفته گذشته تیم ملی در لیگ ملت‌ها واکنش نشان داد.
همانطور که انتظار می رفت، در فدراسیون فوتبال بلژیک و در واکنش به تنش بین تیبو کورتوا و تدسکو (مربی بلژیک) آنها حق را به مربی ایتالیایی دادند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
انتشار اخباری مبنی بر درخواست جدایی محمد صلاح از لیورپول پس از ناکامی این تیم در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، واکنش یورگن کلوپ را در پی داشت.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏بیانیه حکومت افغانستان نشان می‌دهد پیام اخطار قاطع رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه حق مردم‌مان را هر جا باشد می‌گیریم،
معاون شورای امنیت روسیه تهدید کرد اگر اوکراینی‌ها به شبه‌جزیره کریمه حمله کنند با واکنش قاطع مسکو روبرو خواهند شد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه شلیک موشک بالستیک قاره پیما توسط کره شمالی را نیازمند واکنش قاطع و یکپارچه از سوی جامعه بین الملل دانست.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری خطاب به وزیر خارجه آلمان نوشت: خانم وزیر خارجه آلمان: مواضع تحریک آمیز، مداخله جویانه و غیردیپلماتیک نشان دهنده پختگی و تدبیر نیست.
کره شمالی نسبت به واکنش قاطع و کوبنده به اقدامات تحریک آمیز ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی هشدار داد.
روبرت لواندوفسکی امشب گل سوم بارسا را برابر بیلبائو به ثمر رساند. او سه روز پیش هم دو گل به ویارئال زده بود تا خاطره تلخ ال‌کلاسیکو را فراموش کند.
حمید حاج ملک به صورت کوتاه درباره اعتراض تند استقلالی‌ها از عملکرد او در مسابقه با فولاد واکنش نشان داد.
رئیس‌جمهور کره جنوبی در واکنش به پنجمین آزمایش موشکی کره شمالی در یک هفته اخیر مدعی شد این اقدام پیونگ‌یانگ با واکنش «قاطع» سئول و متحدانش روبرو خواهد شد.
کریم باقری مربی تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام به صحبت های حسن عباسی علیه علی کریمی، سردار آزمون و سایر فوتبالیست ها واکنش نشان داد.
سه‌شنبه گذشته اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم گرفت تا تیم ملی روسیه را از قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ کنار بگذارد.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای مشترک بر پاسخ قاطع و یکپارچه به هرگونه تعرض دشمن صهیونیستی تاکید کردند.
رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه روز جمعه در واکنش به اقدام ضد روسی تازه دو کشور اروپایی لتونی و استونی از گزینه قطع روابط با این دو کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ