قرارگاه مبارزه با مواد مخدر در محله شوش و هرندی صبح امروز با حضور سردار محمدیان رئیس پلیس پایتخت آغاز به کار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
تیم ملی امارات اولین اردوی خود را با هدایت پائولو بنتو سرمربی جدید پرتغالی‌اش با حضور 30 ​​بازیکن در اتریش آغاز می‌کند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
یک مقام ارشد کاخ سفید با تأکید بر اینکه اولویت کنونی آمریکا مقابله با احتمال شعله‌ور شدن جنگ جهانی سوم است، مدعی شد واشنگتن از عملیات اوکراین در داخل خاک روسیه حمایت نمی‌کند.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ضمن اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در آستانه فصل گرم سال در جهت مقابله با موارد احتمالی وبا در کشور، گفت: این بیماری اساسا با دسترسی ناکافی به آب آشامیدنی ایمن و سیستم جمع آوری فاضلاب نامناسب ارتباط دارد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، ضمن اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در آستانه فصل گرم سال در جهت مقابله با موارد احتمالی وبا در کشور، گفت: این بیماری اساسا با دسترسی ناکافی به آب آشامیدنی ایمن و سیستم جمع آوری فاضلاب نامناسب ارتباط دارد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اگر مراقبت‌های همکاران به موقع انجام نشود ممکن است تا هزاران نفر به وبا آلوده شوند.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت خود را باید به دو برابر وضع موجود افزایش دهیم تا بتوانیم برای مقابله با ناآرامی‌ها ۴۰۰ نقطه را پوشش دهیم.
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با اشاره به شکست مفتضحانه دشمن در جریان ناآرامی‌های اخیر گفت: پوشش ۴۰۰ نقطه برای مقابله با ناآرامی‌ها در دستور کار قرار دارد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همزمان با ۶ استان کشور، طرح ویژه پلیس برای مقابله با سرقت در خوزستان آغاز شد.
سردار احمدرضا رادان با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمان آغاز طرح جدید و ویژه پلیس برای مقابله با سارقان را صادر کرد.
سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز در چند استان به عنوان هدف و بعداً در کل کشور با موضوع مقابله جدی با سرقت انجام خواهد شد.
با شکایت جدید از گوگل، روند بررسی شرکت های فناوری بزرگ از جمله متا، اپل و آمازون در دولت ترامپ آغاز شد و در دولت جوبایدن همچنان ادامه دارد.
نخست وزیر عراق از آغاز اقدامات عملی بغداد برای مقابله با تحرکات گروه های تروریستی و تجزیه طلب ساکن عراق علیه ایران و ترکیه خبر داد و گفت که این تحرکات با قانون اساسی عراق منافات دارد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: اگر اکنون در هفته‌های ابتدایی آغاز موج باشیم احتمالا تا اواسط اسفند ماه موج به اتمام برسد، ولی با این محاسبات احتمالا اوج یا پیک بیماری در بهمن ماه خواهد بود. البته همانطور که ذکر کردم این صحبت یک پیش‌بینی ۱۰۰ درصدی نیست؛ چرا که کرونا می‌تواند با غافلگیری هم پیش برود.
پس از آغاز اعتراضات در شهر پاریس در محکومیت کشتار ۳ نفر در حمله مسلحانه دیروز، پلیس فرانسه با گاز اشک‌آور با معترضان برخورد کرد.
هند مقابله با نقدهای جعلی مشتریان و رده بندی های تایید نشده کالاها و خدمات در پلتفرم های آنلاین را آغاز کرده تا دنیای تجارت آنلاین را ایمن تر و از گمراه شدن کاربران جلوگیری کند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسیدکربن خبر داد.
شهردار منطقه ۱۹ از آغاز مرحله سوم عملیات میدانی مقابله با زمین‌خواری خبر داد و گفت: ۷۵۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده غیرقانونی آزادسازی و رفع تصرف شد.
سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه استقلال خواهی و مقابله با غرب زدگی، فروخته شدن عزت ملی در برابر غرب و آمریکا از جمله اهداف ملت ایران در سده اخیر بوده است، گفت: این موضوع همچنان دنبال می شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: نوک پیکان مقابله قاطع و عبرت آموز قوه قضائیه با سرپنجه‌های دشمن در داخل و آن دسته از افرادی است که با دستور بیگانه و سرویس‌های جاسوسی آن‌ها وارد صحنه شده و عرصه را برای امنیت مردم مورد مخاطره قرار داده‌اند.
آنتونی فائوچی: "نیمکره جنوبی فصل آنفولانزای بسیار بدی را پشت سر گذاشته است. این فصل در آنجا زودتر آغاز شد. آنفولانزا همان طور که همه ما در طول سالیان متمادی تجربه کرده‌ایم می‌تواند یک بیماری جدی باشد به خصوص زمانی که فصل بدی داشته باشید".
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: با توجه عدم همکاری داوطلبانه مالک ویلا در تخریب ویلای مذکور، تخریب با هزینه شرکت آب منطقه‌ای استان به عنوان دستگاه متولی در حوزه مقابله با تصرفات بستر رودخانه انجام شد.
کرمان – رئیس جمهور با اشاره به لزوم مقابله با فساد گفت: دولت با اجرای سیاست های اصلاح اقتصادی بسترهای فسادزا را از بین می‌برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ