یک کارشناس بازار سرمایه گفت:همانطور که دیروز شاهد افزایش عرضه در نیمه دوم بازار بودیم امروز بازار با اصلاح قیمتی اندکی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات بدنسازی تیم تراکتور امروز به پایان رسید و بازیکنان استراحت خواهند کرد.
تصاویری از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از لحظات نفسگیر درگیری با قاتلین کیان پیرفلک توسط نیروهای امنیتی را مشاهده می کنید
تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم رقابت نزدیک و نفسگیری با سپاهان و استقلال داشت، در هفته پایانی با گلباران نساجی قائمشهر جام را بالای سر برد.
زو بازی نفسگیری است. برای همین به قول معروف باید نفس بلندی داشته باشید. در زو، اعضای خانواده ٢گروه می‌شوند. گروه اول بازیکنی را به سمت گروه دیگر می‌فرستد و درحالی‌که کلمه زو می‌گوید به گروه دیگر نزدیک می‌شود.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
تیم آ. ا. ک آتن در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل پاناتینایکوس به تساوی رسید.
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
رئیس فدراسیون هندبال ایران بعد از برد تیم در برابر شیلی در مسابقات جهانی گفت: بازی نفسگیری بود اما خوشحالیم در این شب به مردم عیدی دادیم.
رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا کم کم دوباره اوج می گیرند و شاهد ایجاد کورس های قهرمانی نفس گیری در لیگ های معتبر هستیم.
دو تیمی که با عملکردشان در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی توانستند طرفداران زیادی در جهان پیدا کنند، برای کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات جدال نفسگیری را برگزار خواهند کرد.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
یکی از پرونده های پرچالش کمیته میراث ناملموس یونسکو، ثبت جهانی یلدا به عنوان پرونده مشترک ایران و افغانستان بود که بررسی آن ۴۰ دقیقه طول کشید و نماینده ۱۳ کشور درباره آن نظر دادند.
هفته هشتم سوپرلیگ زنان درحالی به اتمام رسید که به مانند چند هفته‌ی گذشته، نگاه‌ها به نتایج پالایش نفت آبادان و پیکان تهران خیره مانده است.
تیم ملی فوتسال عربستان در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی آسیا برابر ویتنام شکست خورد.
بر اساس یک گزارش، یک پژوهش جدید نشان می‌دهد «تمرین روزانه نفس گیری» برای دیافراگم و دیگر ماهیچه‌های تنفسی، می‌تواند به تقویت سلامت قلب و کاهش فشار خون بالا کمک کند.
تیم ملی والیبال ایران، جدال صدرنشینی و صعود از گروه را از آرژانتین و دفاع و پاسور قدرتمندش برد و حالا در دو بازی آسان‌تر به حضور در دور بعدی قهرمانی جهان می‌اندیشد‌. تیم ایران تا اواسط ست دوم بازنده محض بود؛ اما ...
پیروزی نفسگیر و دلچسب والیبال ایران بر آرژانتین در ماراتن ۳ساعته!
بازی فینال رقابت های کشورهای اسلامی در رشته والیبال بین ایران و کامرون در گیم سوم پر از زیبائی بود.
السد و الدحیل درحالی به اولین امتیاز خود دست یافتند که فصل پیش رقابت نفسگیری برای قهرمانی داشتند.
طلاق اغلب برای هردو طرف باعث گوشه گیری، کاهش اعتماد به نفس، قطع فعالیت های ورزشی و اجتماعی ، سرخوردگی و افسردگی ، کاهش انگیزه کار و نیروی خلاقیت و خودباوری می‌شود
معاون تولید خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از کاهش ۶۰ درصدی ضایعات خطوط سواری شامل بدنه، رنگ و سالن‌های مونتاژ در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کاهش ضایعات که بخش اصلی آن حاصل تولید بدون کسری و عبورمستقیم است، یکی از مصادیق افزایش بهره‌وری در ایران‌خودرو است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۰ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ