هفته هشتم سوپرلیگ زنان درحالی به اتمام رسید که به مانند چند هفته‌ی گذشته، نگاه‌ها به نتایج پالایش نفت آبادان و پیکان تهران خیره مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور
رقابت های دو و میدانی قهرمانی بانوان
یازدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمنی رده های سنی آسیا با کسب یه مدال طلا برای نمایندگان کشورمان در ماکائو آغاز شد.
با اینکه چلسی بند فسخ تایلر آدامز، هافبک آمریکایی لیدز، را فعال کرده بود اما در نهایت چلسی در آخرین لحظه از این انتقال پشیمان شد تا آدامز در لیدز ماندگار شود.
تیم والیبال نوجوانان ایران در مرحله پلی‌آف رقابت‌های قهرمانی جهان برابر صربستان به پیروزی رسیدند.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد. او فصل قبل گلر سوم بارسا بود.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد.
جام ملت‌های آسیا به عنوان دومین تورنمنت مهم در دسترس بازیکنان ایرانی در پیش است و گلرهای حاضر در لیگ برای حضور در این مسابقات، رقابتی نفس‌گیر خواهند داشت.
در یک بازی نفس گیر و حساس از هفته پنجم رقابت های فوتبال ساحلی کشور، شاهین خزر رودسر موفق به شکست میزبان خود در ضربات پنالتی شد.
محمدرضا حضرت‌پور و آرمان صالحی برای هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها انگیزه زیادی دارند.
سیستم رسانه‌ای کشور در حوادث امنیتی ماه‌های اخیر و جنگ ترکیبی ، مقابل دروغ پردازی و جریان سازی معاندان رقابتی نفس‌گیر دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس که برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم رقابت نزدیک و نفسگیری با سپاهان و استقلال داشت، در هفته پایانی با گلباران نساجی قائمشهر جام را بالای سر برد.
تیم آ. ا. ک آتن در حضور ملی‌پوش ایرانی خود مقابل پاناتینایکوس به تساوی رسید.
یکی از نفسگیر ترین مارتون‌های آخر فصل تاریخ لیگ برتر در حال رغم خوردن است، در دورهای مختلف لیگ برتر، کمتر دوره‌ای شاهد رقابتی به این نزدیکی در صدر جدول بودیم، هر چقدر این نبرد نفسگیر شدت می‌گیرد، کاملا طبیعی است که حواشی و اتفاقات مختلفی آن نیز افزایش می‌یابد.
کارشناس بسکتبال معتقد است که دیدار تیم ملی برابر ژاپن در انتخابی جام‌جهانی بسیار نزدیک و نفس‌گیر خواهد بود اما وی درعین حال تاکید دارد که ملی‌پوشان می‌توانند صاحب امتیاز کامل این رقابت شوند.
رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا کم کم دوباره اوج می گیرند و شاهد ایجاد کورس های قهرمانی نفس گیری در لیگ های معتبر هستیم.
رقابت های شطرنج سریع قهرمانی جهان در آلماتی قزاقستان با قهرمانی مگنوس کارلسن نروژی بعد از پیروزی برابر پرهام مقصودلو به پایان رسید.
فاصله ۲۰ گله دو ابر ستاره فوتبال تاریخ و رقابتی نفس گیر در آخرین سال های فوتبالی این دو در جدول برترین گلزنان فعال همه ادوار فوتبال
نصف جهان در حالی میزبان بازی دو تیم قدیمی اصفهان است که قطعا هواداران آنها عطش زیادی برای تماشای از نزدیک این رقابت دارند.
وینیسیوس به هم تیمی هایش در رئال گفته است که فصل جاری می‌تواند 30 گل در همه رقابت ها بزند.
اتحادیه جهانی کشتی رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی آزاد را میان ایران و آمریکا دانست و به تلاش ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان در کشتی فرنگی اشاره کرد.
از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به صورت رسمی جنگ پیام نیازمند و رشید مظاهری برای حضور در ترکیب اصلی آغاز می‌شود.
بازی فینال رقابت های کشورهای اسلامی در رشته والیبال بین ایران و کامرون در گیم سوم پر از زیبائی بود.
السد و الدحیل درحالی به اولین امتیاز خود دست یافتند که فصل پیش رقابت نفسگیری برای قهرمانی داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ