رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در نزدیکی یک کمپ محل اسکان هواداران تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در شهر لوسیل قطر خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع امنیتی عراقی از حادثه مرگبار رانندگی در نزدیکی سامراء که طی آن یک زائر جان باخت، خبر دادند.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت راننده آن خبر داد.
پلیس انگلیس از برخورد یک خودرو به در ورودی مقر نخست‌وزیر انگلیس در خیابان «داونینگ» لندن و بازداشت یک نفر در ارتباط با این حادثه خبر داد.
در حادثه سقوط یک هواپیما در سوییس نزدیک مرز فرانسه، چندین نفر کشته شدند.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
صبح روز حادثه، در پارک نزدیکی محل قتل در حال قدم زدن بودم که با مرد جوانی آشنا شدم. او اسلحه‌ای داشت که ۵۰۰ هزار تومان می‌فروخت. بعد از کلی چانه زدن، ۲۵۰ هزار تومان در ازای اسلحه و فشنگ‌هایش دادم و اسلحه را خریدم. من ساعت رفت و آمد‌های پدرخوانده‌ام را می‌دانستم شب منتظرش ایستادم، قصدم کشتن او نبود فقط می‌خواستم زهرچشم بگیرم تا حقوقم را بالا ببرد. وقتی او را دیدم یک تیر شلیک کردم که از شانس بدم کشته شد.
برخورد مرگبار قطار در نزدیکی شهر لاریسا یونان حداقل ۱۵ کشته برجای گذاشت.
قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه آن هستیم. مسئولان محترم کشور آذربایجان کاملا در جریان جزئیات این پیگیری‌ها هستند و تعامل دوجانبه نزدیکی در این زمینه در جریان است. ما هیچ نشانه‌ای از تروریستی بودن این موضوع به دست نیاورده ایم. با این حال، لازم می‌دانم تاکید کنم تصمیم‌های احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام خصوصا رژیم صهیونیستی است و باید درباره هرگونه تصمیم که می‌تواند تبعات بلند مدت نیز داشته باشد هشیار و دقیق بود.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
«نورنیوز»، رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به حادثه امروز در سفارت آذربایجان واکنش نشان داد.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
برخورد دو فروند بالگرد در ارتفاع پست در نزدیکی یک ساحل توریستی مشهور در استرالیا، حادثه آفرید.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق با تروریستی خواندن حادثه انفجار در نزدیکی گشت پلیس کرکوک، از تشکیل کمیته‌ای برای تحقیق فوری در حادثه خبر داد.
رسانه‌های محلی افغانستان اعلام کردند امروز ساعت ۷ بامداد یک انفجار شدید در چهارراه سیدآباد شهر مزارشریف رخ داده است و بر اثر شدت انفجار شیشه‌های مغازه‌های نزدیک به محل حادثه فروریخته‌اند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
صبح شنبه ۱۶ مهر مأموران کلانتری ۱۴۵ ونک در تماس با بازپرس محمد جواد شفیعی از کشف جسد مردی داخل گونی خبر دادند. بدنبال اعلام این خبر بازپرس جنایی راهی محل حادثه در نزدیکی میدان ونک ورودی بزرگراه کردستان شد.
در حادثه تیراندازی نزدیک یک دبیرستان در ایالت اوهایو در آمریکا، ۳ نفر زخمی شدند.
راننده یک ون تعدادی از مردم را نزدیکی یکی از خیابانهای مرکز شهر بروکسل زیر گرفت که این حادثه ۶ مجروح برجای گذاشت.
این حادثه حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داده و دو موتور سوار با شلیک ۵ گلوله، یکی از مدافعان حرم را به شهادت رساندند. این ترور در نزدیکی منزل این شهید و هنگامی که وی قصد ورود به منزل خود را داشته به وقوع پیوسته است.
اتفاقاتی کم سابقه در مسابقات دوچرخه سواری انگلستان نزدیک بود با عاقبتی ناگوار برای تماشاگران همراه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ