عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس مصمم است که بودجه دفاعی کشور در سال آینده افزایش یابد و علاوه بر این، حقوق نیروهای مسلح هم باید افزایش یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا در ماه‌های آتی بخواهند بایدن را استیضاح و یا دیگر مقام‌های کابینه وی را نقره داغ کنند، نگاهی به نحوه مدیریت سوالات استیضاح توسط پلوسی می‌تواند قابل توجه باشد.
سخنان رئیس جمهور برای رفاع از لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: باید سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در قانونگذاری و ریل گذاری باید مورد توجه ما باشد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: تاکید رهبر انقلاب خطاب به نمایندگان آن بود که در قانون‌گذاری منافع مردم مورد توجه باشد و لازم است از پیشنهادات آنان استفاده شود.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که تاکنون بالفعل نشده است، مورد توجه قرار گیرد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: وزیر خارجه در جلسه این فراکسیون اعلام کرد که ما علاوه بر جنبه دوجانبه و سیاسی رابطه ایران و عربستان، به تقویت دورنمای اقتصادی توافق هم توجه داریم.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت مجلس بر بازار و توجه به اقتصاد و معیشت مردم شد.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه مجلس و دولت به اشتغال زایی در روستاها خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود که باید به آن توجه شود تا شاهد ثبات در قیمت ارز باشیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس مصمم است که بودجه دفاعی کشور در سال آینده افزایش یابد و علاوه بر این، حقوق نیروهای مسلح هم باید افزایش یابد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
رئیس مجلس گفت: همواره موضوعات اقتصادی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بوده است و ما هم اولویت‌های اقتصادی را در مجلس پیگیری کردیم.
نماینده مردم چابهار با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مقامات پکن، استفاده از ادبیات دیپلماتیک متناسب با چنین اقدامی را ضروری دانست و تأکید کرد: «سفیر چین حتما باید احضار شود نه این‌که بگویند ما سفیر را خواسته‌ایم. چرا که ادبیات دیپلماتیک هم فوق‌العاده مهم است که متاسفانه آن انتظاری که از وزارت امور خارجه داشتیم برآورده نشد.»
در این جلسه همچنین موضوع تدوین برنامه هفتم توسعه کشور با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی و با مشارکت فعال صاحب‌نظران و کارشناسان هر دو قوه به عنوان اولویت و ضرورت مورد توجه قرار گرفت تا این برنامه مستند بودجه سال ۱۴۰۲ قرارگیرد.
رئیس مجلس ضمن انتقاد از سهم ۲ تا ۳ درصدی دریا در تولید ناخالص داخلی کشور، گفت: موضوعات دریاپایه در برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: با توجه به کنار رفتن پلتفرم‌های خارجی باید تلاش شود که پلتفرم‌های داخلی تقویت شود.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: توجه دولت به دیپلماسی اقتصادی پاسخ محکمی به غربی‌هاست که جمهوری اسلامی ایران معطل مذاکره با آنان نمی‌ماند.
نماینده مردم خمینی شهر با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در روز‌های اخیر مظلومانه و مقتدرانه برای کشور زحمت می‌کشد گفت: حادثه‌ای در روز‌های اخیر اتفاق افتاد که دل‌ها را جریحه‌دار کرد، اما دشمنان و معاندین و در کمین نشستگانی امنیت ایران اسلامی را هدف قرار دادند.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
خرم‌آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سفرهای استانی دولت و مجلس مکمل و تقویت کننده یکدیگر هستند، گفت: مشکلات حوزه آب در برنامه هفتم دیده می‌شود.
نورآباد- رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای «سرمرنگ» دلفان گفت: توجه بیشتری به مناطق محروم لرستان خواهیم داشت و قول می‌دهیم نارسایی‌ها رفع شود.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: نظارت و گزارش به هنگام دیوان محاسبات نقش مؤثری در اصلاح ساختار بودجه، انضباط مالی و تدوین بودجه اثربخش تر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ