شبکه صهیونیستی کان صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که «شالوم صوفر» شهرک نشین صهیونیست که دو هفته پیش در عملیات مقاومتی قلقیلیه زخمی شده بود، کشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی عملیات ددمنشانه دیروز صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در شهر جنین که به شهادت و مجروح شدن شماری از فلسطینیان انجامید، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به شدت اقدامات این رژیم را محکوم کرد.
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
پس لرزه‌های اقدام جسورانه سرباز مصری در به هلاکت رساندن ۳ نظامی صهیونیست و مجروح کردن یک نظامی دیگر در مرز مصر و اراضی اشغالی ادامه دارد.
امروز سه‌شنبه، طی عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی، یک شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.
یک صهیونیست مجروح در سال ۲۰۰۱ پس از ۲۲ سال کما به هلاکت رسید.
به دنبال حمله نظامیان صهیونیست به یک اردوگاه در شرق نابلس واقع در کرانه باختری دست کم سه جوان فلسطینی به شهادت رسیده و شش تن دیگر مجروح شدند.
در نتیجه یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری، ۴ فلسطینی مجروح و یک فلسطینی دیگر بازداشت شد.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۱۰ فلسطینی دیگر به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری خبر می‌دهند.
در جریان درگیری مسلحانه امشب مبارزان مقاومت فلسطین با نظامیان اشغالگر قدس در شهرک بیتا در جنوب نابلس ۳۳ نفر مجروح شدند.
رسانه‌های خبری از مجروح شدن ۲ شهرک‌نشین صهیونیست در جریان تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند.
رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز به روستای «رأس کرکر» یورش بردند.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن و تیرندازی به سمت جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آویو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آیو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد زخمی و مجروح شدند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز حملاتی را علیه مناطقی از غرب و جنوب غرب رام الله و شهر نابلس انجام دادند.
منابع فلسطینی شامگاه چهارشنبه از شهادت یک جوان ۲۲ ساله فلسطینی که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اریحا مجروح شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی که دو هفته پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین مجروح شده بود، خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از شهادت نوجوان فلسطینی در کرانه باختری که پیش از این در یورش نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، خبر دادند.
یک شهروند فلسطینی که چند وقت پیش به ضرب گلوله نظامیان صهیونسیست به شدت زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی در سال ۲۰۲۲ با به جا گذاشتن رکوردی بی سابقه (۲۲۴ شهید) خونبارترین سال را در شهید و مجروح کردن برای فلسطینیان رقم زد.
یک بیمارستان اسرائیلی در قدس اشغالی، پزشکی فلسطینی را به بهانه شیرینی دادن به یک نوجوان مجروح فلسطینی از کار برکنار کرد.
منابع فلسطینی از شهادت دو فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری مجروح شده بودند، خبر دادند.
شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه که ۱۶ سال پیش در حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه زخمی شده بود، شامگاه شنبه به شهادت رسید.
به دنبال وقوع درگیری های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست ها در کرانه باختری ۷ فلسطینی به شدت مجروح شدند.
طی ۳ روز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۴۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۳۶۰ نفر دیگر مجروح شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ