مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت:‌ طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان مخصوصا نواحی مرکزی و نیمه جنوبی شهر و استان تهران این است که در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای از حضور در فضای باز خودداری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دمایی در کشور اظهار کرد: در حالی که از پنجشنبه در شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و نوار شمالی کشور روند افزایش دما آغاز شده، طی روز شنبه نیز این روند افزایش دما ادامه دارد، البته در نواحی شرقی کمی کاهش دما رخ خواهد داد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته ماندگاری هوای گرم در کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سازمان ورزش شهرداری با انعقاد توافق‌نامه‌ای  ۵۲ سوله مدیریت بحران در اختیار سازمان ورزش را  به مدیریت بحران تهران منتقل کردند.
آلودگی هوا ماجرای جدیدی نیست، سال‌ها است مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کافی‌ست زمستان برسد تا دوباره هشدار‌های مدیریت بحران، هواشناسی و اورژانس پایتخت شروع شود، «از خانه خارج نشوید، هوا برای گروه‌های حساس آلوده است»، بعضی مواقع هم کار از هشدار به گروه‌های حساس می‌گذرد و حالا همه آدم‌های شهر باید خانه‌نشین شوند تا اثرات کشنده آلودگی هوا آن‌ها را نشانه نگیرد، اتفاقی که حداقل برای ۶ هزار نفر از ساکنین تهران در سال ۱۴۰۰ رخ داده.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی نسبت به مقاوم سازی سازه‌های سست و تابلوهای تبلیغاتی در استان هشدار داد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص وزش باد شدید در این استان تا روز یکشنبه هشدار داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن رودها و مسیل‌ها در استان تهران از مردم خواست که تا پایان این هفته از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کرده و از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات نیز خودداری کنند.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار هواشناسی برای روز ۱۳ فروردین، توصیه‌هایی را مطرح کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار جهت احتمال بالا آمدن سطح آب به علت بارش شدید برف و باران در ارتفاعات گفت: مردم استان تهران از توقف و اتراق کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند.
هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان در ارتفاعات تهران
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرروت آمادگی ارگان‌ها و دستگاه‌های عضو ستاد بحران تاکید کرد و گفت:‌ در همین راستا نیز هشدار‌ها و توصیه‌های لازم به دستگاه‌های امدادی، خدماتی، انتظامی و ... داده شده است.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت:‌ شهر تهران به دلیل نوع گسل‌هایی که در این شهر وجود دارد، پتانسیل وقوع زلزله‌هایی با توان لرزه‌خیزی با بزرگای هفت ریشتر را دارد.
هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان در استان تهران
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در مسیرهای کوهستانی این استان هشدار داد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار سطح نارنجی کشاورزی خبر داد و گفت: از همه کشاورزان می‌خواهیم تمهیدات لازم را در خصوص مقابله با خسارات احتمالی ناشی بیاندیشند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد از سال های گذشته تهران بی قواره‌تر رشد کرده و در حال حاضر شهرسازی در تهران رو به ایمن‌تر شدن است.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص احتمال بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌ها هشدار داد و گفت: به هنگام بارش باران آب‌گرفتگی موقت معابر پیش بینی می‌شود و از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌خواهیم تمهیدات ویژه را نسبت به این وضعیت اتخاذ کنند.
یزدی مهر اظهارکرد: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با توجه به بارش‌های صورت گرفته افزود: در این راستا دستورات لازم برای آمادگی عوامل مدیریت بحران صادر شده و بر اساس شدت و ضعف بارش‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
پایش بر موارد ایمنی، سلامت و بهداشت محلهای استقرار و مسیرهای عبوری از سوی گروه اعزامی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در مبادی ورود و خروج زائران کربلا در حال انجام است.
نصیری با بیان اینکه منابع آب گیری خارج از شهر همدان است و فاصله ۴۵ دقیقه‌ای با شهر دارد تصریح کرد: روزانه تانکرها در چندین سرویس رفت و برگشت آبرسانی به بیمارستان‌های مذکور را انجام می‌دهند.
یزدی مهر در خصوص سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها هشدار داد و افزود: از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ