از سوی کادر فنی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، ۳۰ بازیکن برای اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۳۰ کیلومتر از محور نائین- انارک- خور- طبس حد فاصل مشجری تا سه راهی چوپانان در دست اجرا است.
باشگاه الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای خرید مارکو وراتی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن افزایش داد. سران پاریس برای فروش این بازیکن 70 میلیون یورو می‌خواهند.
بازیکنی که در هفته سی‌ام لیگ بر سر زبان‌ها افتاد در فاصله چند روز تا شروع فصل بیست و سوم راهی سیرجان شد.
به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه سنول گونش آکیازی ترکیه در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ترابزون اسپور قرار گرفته است.
یک بازیکن مصری با گلی که شگفت انگیز، شبیه به گلی که در دیدار فینال لیگ باشگاه‌های مصر به ثمر رساند، خاطرات خاطرات روبرتو کارلوس برزیلی را زنده کرد. محمد شکری بازیکن تیم فوتبال سرامیکا کلیوپاترا در دیدار مقابل تیم المصری پورت سعید از فاصله بیش از ۳۰ متری ضربه ایستگاهی را زد که توپ با قدرت در هوا چرخید و وارد دروازه شد. سال ۱۹۹۷، دو تیم ملی فرانسه و برزیل در قالب دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که روبرتو کارلوس با یک گل استثنایی دروازه فابین بارتز را باز کرد.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
از آنجایی که سهمیه بازیکنان خارجی در فصل جدید افزایش پیدا کرده، در صورت محول شدن هدایت تیم استقلال به جواد نکونام پیش بینی می شود، این مربی۲، ۳بازیکن از لالیگا به ترکیب تیم اضافه کند.
بازیکن ملی‌پوش ذوب‌آهن یکی از گل‌های این تیم مقابل هوادار را به ثمر رساند.
فدراسیون جهانی والیبال فهرست کامل بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
قلعه‌نویی ۳۲بازیکن را به تیم‌ملی فراخواند؛ حذف قایدی و عابدزاده
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
از سوی کادر فنی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، ۳۰ بازیکن برای اردوی آماده سازی این تیم دعوت شدند.
کادر فنی تیم ملی جوانان ایران اسامی ۳۰ بازیکن نهایی برای حضور در اردوی منتهی به جام ملت های آسیا را مشخص کرد.
تقویت مسجدسلیمان با ۳بازیکن لیگ یکی!
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پوریا یلی بازیکن تیم ایفاسرام اردکان را به دو جلسه محرومیت تعلیقی و 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
وحدت هنانوف، فرشاد فرجی و حامد پاکدل سه بازیکنی هستند که در پوستر پرسپولیس دیده می‌شوند و احتمال حضور آنها در ترکیب اصلی زیاد است.
درحالی دیروز از ۳۰ نفر برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شد که چند ابهام بزرگ در خصوص این لیست وجود دارد.
مریم آزمون، سرمربی تیم ملی زنان، از۳۰ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.
در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. پس از سوت پایان بازی اشک‌های چند بازیکن ایران جاری شد و در مقابل بازیکنان آمریکا آن‌ها را دلداری دادند.
در فوتبالی که برخی برای مشهور شدن گا‌ها از اخلاق‌مداری دور می‌شوند، پس از ۳۰ سال از درگذشت «پرویز دهداری» همگان از مکتب اخلاقی او یاد می‌کنند؛ مردی که هرگز نمرد.
تبریز - کاوه رضایی، مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان بازیکن آزاد به تیم فوتبال تراکتور پیوست.
کاوه رضایی، مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان بردیف اضافه شد.
سپاهان جای نورافکن ۳بازیکن پرسپولیس را می‌خواهد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ