مریم آزمون، سرمربی تیم ملی زنان، از۳۰ بازیکن برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
شفیق گفت: جلسه اضطراری آلودگی هوا در استان با حضور دستگاه‌های متولی برگزار و با نظر مساعد استاندار تصمیم بر این شد تا ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ صبح امروز تعطیل شوند.
باتوجه به اینکه وضعیت ویزای بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها نامشخص است، سرمربی ایران به سه بازیکن آماده باش داده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حضور ۱۰۸۴ نفر از نیروهای عملیاتی هلال احمر در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، از آماده باش ۲۲ هزار نیروی دیگر در سایر مراکز امدادی خبر داد.
دروازه‌بان دوم پرسپولیس در این فصل نتوانسته از علیرضا بیرانوند برای حضور در ترکیب پیش بیفتد.
سرپرست سازمان امدادونجات در پی هشدار سازمان هواشناسی، با اشاره به آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال‌احمر در استان تهران، گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم تا از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در روز طبیعت ۴۰۰ آتش‌نشان در ۱۷۵ نقطه از جمله پارک‌ها و بوستان‌ها حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.‌
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
رئیس سازمان اورژانس کشور از استقرار نیروهای این سازمان در ۳۰ کیلومتری شهرها خبر داد و گفت: ۲۶ هزار نفر نیروی انسانی در کنار عزیزان در طرح نوروزی حضور دارد.
مریم آزمون از ۳۱ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت:‌ طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان مخصوصا نواحی مرکزی و نیمه جنوبی شهر و استان تهران این است که در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای از حضور در فضای باز خودداری کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش اثرات مخرب، در صورت امکان، سفر نکنند. در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
حضور مهاجم اهل مالی در تمرینات گروهی پیش از دیدار با ذوب آهن، امیدواری کادرفنی را برای در اختیار داشتن این بازیکن در این جدال افزایش داده است.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۳ هزار نفر در طرح امداد و نجات با استفاده از ۱۹ فروند بالگرد در طرح امداد و نجات تا آخر اسفند در ۱۵۳۳ پایگاه و مرکز عملیاتی کشور حضور دارند.
استقلال امروز در شرایطی در دیداری تدارکاتی مقابل نفت‌ مسجدسلیمان به میدان رفت که حضور سیاوش یزدانی در ترکیب این تیم جالب توجه بود.
حضور پرتعداد تماشاچیان آرژانتینی در قطر و برگزاری دیدار امشب آرژانتین و لهستان در استادیوم 974 که ظرفیتی کمتر از لوسیل دارد مقامات قطری را نگران اتفاق‌های ناشی از ازدحام جمعیت کرده است.
قرار است تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی هنگام برگزاری اردوی تیم ملی کنار بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشند.
بازیکنان تیم ملی از امروز با حضور در هتل المپیک آماده استارت خود برای تمرین زیر نظر سرمربی پرتغال شده‌اند.
مسئولان عالیرتبه ورزش و به ویژه فدراسیون فوتبال در رایزنی با مسئولان ذیربط، به دستاورد‌های مثبتی در رابطه با حضور بانوان در استادیوم آزادی رسیده اند.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.
در پی بارندگی‌های متعدد اقصی نقاط کشور، تیم‌های عملیاتی و امدادی صنعت آب و برق از ساعات اولیه در آماده‌باش کامل بوده و حضور گسترده این نیروها با تجهیزات کامل تا عادی شدن شرایط، تاثیر مناسبی برای بهبود اوضاع دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ