فدراسیون جهانی والیبال فهرست کامل بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سمنان- مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح از ثبت ۳۰ هزار مورد مراجعه به مراکز مشاوره اسلامی کشور طی سال گذشته خبر داد و گفت: ماموریت این مراکز کمک به حل مشکلات جامعه است.
همزمان با قطع برق ۳۰ مشترک پرمصرف اداری پایتخت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از اعلام اسامی ادارات پرمصرف این شهر در هفته اول تیرماه خبر داد.
قیمت سکه و طلا نسبت به هفته قبل با تفاوت چندانی همراه نشده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اخیرا در جریان اصلاح قانون انتخابات مجلس، تصویب کردند تا در صورت تایید و اجرای این مصوبه، انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تناسبی-اکثریتی برگزار شود که در این گزارش با نحوه تقسیم ۳۰کرسی تهران آشنا می شویم.
قیمت سکه امامی نسبت به هفته پیش بدون تغییر قیمتی مبادله می شود اما نسبت به ۲ هفته قبل با افت قیمت بیش از ۲ میلیون تومانی همراه شده است.
در حالی که سال گذشته، بنادر و گمرکات کشور شاهد افزایش بی‌سابقه رسوب کالاهای اساسی بودند اما همچنان وضعیت لایحه پیشگیری از رسوب کالا در مبادی ورودی کشور بلاتکلیف و معطل مانده است.
امروز قیمت سکه امامی نسبت به دیروز به افزایش نزدیک به ۵۰۰ هزار تومانی مواجه شد.
طبق اطلاعات منتشر شده، تا پایان امروز، ۲۹ فروردین ماه، اسامی متقاضیان خودرو که از طریق سامانه یک پارچه به ثبت نام اقدام کرده اند، از طریق این سامانه و به صورت اولویت بندی شده اعلام خواهد شد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمت نزدیک به ۷۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.
نام چهار فضانورد ماموریت آرتمیس ۲ امروز دوشنبه، سوم آوریل در ساعت ۱۱ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی(۱۸:۳۰ به وقت ایران) اعلام شد.
سکه و طلا امروز نسبت به هفته گذشته باز هم روند افزایشی داشته و علت آن هم روند افزایشی انس جهانی طلا است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای نصب دوربین در محاکم قضایی در راستای شفافیت و تکریم ارباب رجوع پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف تسهیلات خارجی در سال آینده برای طرح‌های دولتی و غیردولتی را ۳۰ میلیارد یورو تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی سقف تسهیلات خارجی در سال آینده را ۳۰ میلیارد یورو تعیین کردند.
قیمت سکه امامی باز هم نسبت به روزهای قبل روند افزایشی گرفته است.
کادر فنی تیم ملی جوانان ایران اسامی ۳۰ بازیکن نهایی برای حضور در اردوی منتهی به جام ملت های آسیا را مشخص کرد.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
دکتر حاتمی با بیان این که ما امسال اسامی افراد غیر روانشناسِ فاقد مجوز را در ۳ لیست آماده کرده‌ایم، گفت: در لیست اول، اسامی ۱۴۴ روانشناس‌نما یا روانشناس زرد را منتشر کردیم که همه آن‌ها افراد شاخص و معروفی هستند. در لیست دوم اسامی حدود ۱۰۰ نفر (۶۱ روانشناس‌نما و ۳۲ صفحه مَجازی غیرمُجاز) را معرفی و منتشر کردیم. لیست سوم هم شامل ۳۰ نفر است که آماده شده و به زودی منتشر می‌شود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۸ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه یک میلیون و ۷۸۷ هزار تومان است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۳۰ درصدی مستمری با هدف کاهش مشکلات معیشتی مددجویان مراحل نهایی خود را می‌گذراند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۳۰ درصدی مستمری با هدف کاهش مشکلات معیشتی مددجویان مراحل نهایی خود را می‌گذراند.
در روز چهارشنبه مورخ ۱۳ مهرماه مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، الغدیر، سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فدائیان اسلام و واحد‌های سیار هنگام و کلاهدوز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۴ فعال هستند.
مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: ما در موزه ملی انقلاب اسلامی بزرگترین کتابخانه ایران را داریم که بیش از ۳۰ هزار عنوان کتاب و ۱۳۰ پایان‌نامه رساله دکتری در آن وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ