زلزله ویرانگری بامداد امروز به قدرت ۷.۷ ریشتر، ترکیه را به لرزه در آورد و باعث خرابی بسیاری شد. حالا یک شهروند ترک‌تبار از زیر آوار ویدیویی را ضبط و آن را در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. منبع: خبرفوری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس، وضعیت حجاب در جامعه را غیرقابل قبول می‌داند، او مقصر را «مسئولان» معرفی می‌کند، اما راهکارهایش برای بازگرداندن حجاب به وضعیت سابق، متفاوت با دیدگاه اکثریت کارشناسان است.
ارزشمندترین گنجینه‌ها لزوما در سایت‌های باستانی یافت نمی‌شوند؛ آن‌ها گاهی در جا‌هایی کاملا غیرمنتظره مخفی شده‌اند. این نکته‌ای است که اخیرا یک کشاورز ذرت‌کار اهل ایالت کنتاکی به خوبی آن را درک کرده است.
حسن عباسی گفت: سازمان سیا اعلام کرد همانطور که دلیل هبوط آدم (ع) این بود که ابلیس رفت سراغ حوا، ما هم اگر خواستیم جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم، باید برویم سراغ دختران و زنان آن جامعه!
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
یکی از هواداران النصر فیلمی را مستند کرد که در آن لحظه فریاد زدن او بر سر ولید عبدالله، دروازه بان النصر عربستان را نشان می‌دهد و او را متوجه پاس رو به عقب‌ هم‌تیمی خود می‌کند. النصر با ستاره‌های گران‌قیمت خود دومین باخت را در لیگ عربستان این بار مقابل التعاون تجربه کرده است.
چندی پیش تصویری از اسکورت سنگین فرماندار تاکستان برای افتتاح یک پروژه حسابی جنجال به راه انداخت و حالا ویدیویی از آن منتشر شده که نشان میدهد رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس، ناگهان از ماشین فرماندار سبقت می‌گیرد تا ماشین نخست باشد. جالب اینکه در همان ایام پسر آقای نماینده هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به حضور فرماندار پشت سر پدرش واکنش نشان داده بود.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس استوری قابل تاملی را منتشر کرده است.
در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، هادی چوپان فهرمان مسترالمپیا، مشغول گچ‌کاری رویت شد.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
همسر سیلوا مدافع استقلال شب گذشته با انتشار ویدیویی از خیابان های تهران توضیحاتی در مورد چهارشنبه سوری و ادامه سروصداها داد. او در همین ارتباط روی استوری اینستاگرامی خود نوشت: آنها همیشه آتش‌بازی، ترقه و موشک پرتاب می‌کنند. مثل سال جدید ما نیست که فقط نصف شب برگزار شود. اینجا آتش‌بازی چند ساعت طول می‌کشد.
تیم‌های پورتو و استوریل در چارچوب بازی‌های هفته ۲۴ مسابقات لیگ پرتغال به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود یاران مهدی طارمی به پایان رسید.
سارق خودرو هنگام فرار از مهلکه تصادف وحشتناکی را در میدان شهر استاری انجام داد.
کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی که به تازگی راهی النصر عربستان شده اکنون در مسیر ریاض است تا رسما به عنوان بازیکن تیم عربستانی معرفی شود رونالدو با انتشار یک استوری اعلام کرد که به زودی النصری‌ها را ملاقات خواهد کرد. منبع: ورزش سه
تیم پورتو با گلی که مهدی طارمی زد، مقابل تیم استوریل یک امتیاز گرفت و از شکست گریخت.
بتول ناصری دانشجوی افغانستانی رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران با انتشار این استوری، از عدم پذیرش دانشجویان افغان در خوابگاه دانشگاه تهران خبر داد.
مقامات لتونی روز جمعه ۴ شهریور ماه، اعلام کردند که بنای یادبود دوران شوروی در جنگ جهانی دوم را که به یاد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی ساخته شده بود، تخریب کردند. این بنای یادبود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به محل تجمع هواداران کرملین در لتونی تبدیل شده بود. کشور‌های لتونی، استونی و لیتوانی مواضعی سختگیرانه در برابر تهاجم روسیه به اوکراین اتخاذ کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ