شهردار تهران گفت: در حال حاضر ۶ هزار ون داریم که ۲ هزار ون فعال هستند،تا پایان برنامه چهارم توسعه مکلف به واردات ۲۵ هزار دستگاه ون شده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
علیرضا منصوریان احتمالا عجیب‌ترین روز مربیگری خود را این هفته تجربه کرد.
تنها انتقال بزرگ تابستانی فوتبال ایران در دستان پینتو داکوستا، رئیس باشگاه پورتو، است.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تنها چیزی که اوکراین واقعاً به آن نیاز دارد، «تسلیم شدن» است.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
امروز شاخص کل تنها ۶ هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از ۲ هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی معاملات بیش از ۱۶ هزار واحد رشد کرده است.
به‌تازگی کمپانی کره‌ای هیوندای از کراس اوور جذاب و اقتصادی به‌نام اکستر ۲۰۲۳ رونمایی کرد. مقصد رونمایی این خودرو هند و قیمت تعیین شده برای آن تنها ۷ هزار دلار است. از دیگر خودروهای ارزان و جمع‌وجور هیوندای که می‌توان روی آنها حساب باز کرد، ونیو و بایون هستند.
در معاملات روز سه‌شنبه شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۵۸۱ واحد ریزش کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۷ واحد پایین آمد. این در حالیست که در نیمه اول معاملات شاخص به کانال ۲.۲ میلیونی سقوط کرده بود و تنها در دقایق پایانی توانست به محدوده ۲.۳ میلیونی برگردد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
سازمان ملل متحد امروز از آوارگی بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جریان درگیری‌های سودان در داخل این کشور از آغاز تنش‌ها خبر داد و تأکید کرد که این آمار تنها طی یک هفته اخیر ۲ برابر شده است.
سامانه بلیت فروشی تنها ده هزار بلیت برای بازی پرسپولیس و گل‌گهر برای فروش گذاشته است.
در معاملات روز شنبه، شاخص بورس باز هم رشد کرد و با صعود ۶۴ هزار و ۹۲۳ واحدی نسبت به روز کاری گذشته، تا سطح ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۷ واحد بالا آمد، امروز اغلب نماد‌های بازار رشد قیمت داشتند تنها نماد‌های گروه خودرویی قرمزپوش بودند. فردا در بیستمین روز فروردین ماه بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
ناسا تنها تعداد انگشت شماری از هزاران نفری را که هر سال برای عضویت در گروه فضانوردی کشور درخواست می‌دهند، انتخاب می‌کند. تنها ۱۵ فضانورد سیاه پوست از ۳۴۸ داوطلب انتخاب شده‌اند.
ظرف تنها 24 ساعت، بیش از پنجاه هزار قطعه بلیت دیدار میان ناپولی و میلان به فروش رفته است.
شاخص کل در هفته گذشته رشد خوبی کسب کرد اما در آخر هفته با اصلاح مواجه شد.
بلیت‌های مراسم معارفه کریستیانو رونالدو تنها دو ساعت پس از آغاز بلیت فروشی به طور کامل فروخته شد.
شاخص کل امروز توانست با بازدهی بسیار عالی رکورد جدیدی را برای بازدهی در هفته های اخیر کسب کند.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
سخنگوی صنعت آب با اشاره به قطع آب ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک بد مصرف آب در کلان‌شهر تهران برای ساعت‌هایی در روز گفت: در شرایط فعلی تنها ۳۷ درصد سد ها پر هستند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۸۴۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۸ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۴۱ تن از ایشان وخیم است.
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از اول خرداد تا اول مرداد ۱۴۰۱ بیش از ۳ هزار تن کالا و ۱۱۴ TEU کانتینر از سوی ناوگان ملی کشتیرانی در مسیر کریدور شمال-جنوب جابه‌جا شده است.
سهم دریا از تولید ناخالص داخلی در کشورهای ساحلی پیشرفته مانند اروپا ۵۰ درصد است، اما این رقم در کشور ایران با وجود قریب به ۶ هزار کیلومتر نوار ساحلی، تنها دو درصد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ