محققان یک پودر استنشاقی ابداع کرده اند که در آینده به طور موقت از ورود ویروس ها به مجرای تنفسی جلوگیری می کند. این پودر مانند یک لایه مخاطی طبیعی در ریه های فرد عمل می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای نخستین بار در جهان پودر سفیده تخم‌مرغ به روش الکتروهیدرودینامیک در دانشگاه تبریز تهیه و تولید شد.
پدری تمرینات بدنسازی را جدی‌تر از همیشه گرفته و دیروز در تمرینات به خوبی مشخص بود که از لحاظ بدنی چقدر پیشرفت کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان: پدر سنگدل در سنندج پس از بیهوشی فرزندانش، با سنگ به جمجمه دختر بزرگش زده و دختر کوچکش را نیز با فشردن گلو و انسداد راه تنفسی و خفگی به قتل می‌رساند.
پدری، ستاره جوان بارسا، می‌گوید بلوگرانا دوست داشت فصل گذشته در اروپا موفق‌تر باشد ولی قهرمانی لالیگا به این معنی است که بارسا فصل خوبی را پشت سر گذاشت.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید تجهیزات انتقال مواد دیسکی، زمینه را برای تسهیل در انتقال مواد پودری فراهم کرده است.
محققان پودر نانویی ابداع کرده اند که باکتری های موجود در آب را در مجاورت نور خورشید ظرف یک دقیقه از بین ببرد.
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین منچسترسیتی و رئال مادرید طرفدار سیتی است.
پدری امروز در فهرست بارسا برابر اتلتیکو قرار دارد و پس از هفته‌ها غیبت می‌تواند نیروی کمکی موثر ژاوی برای پیروزی در این بازی بزرگ باشد. او نیمه اول را از روی نیمکت شروع خواهد کرد.
یک جیمی جامپ در اتفاقی نادر در مسابقات جهانی اسنوکر روی میز بیلیارد رفت و با هم زدن بازی شروع به پاشیدن پودری به رنگ نارنجی کرد.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: پودر لباسشویی با نام تجاری «دوباج» استاندارد نیست.
این عضو هیئت علمی دانشگاه ادامه داد: معمولا از میوه‌های خیس خورده کهورک در آب برای درمان بعضی بیماری‌های کلیوی و ادراری استفاده همچنین میوه و ریشه گیاه بصورت پودر شده برای زخم‌ها بکار می‌برند.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، که به دلیل مصدومیت همسترینگ دیدار دیشب تیمش مقابل رئال را از دست داد به ال‌کلاسیکوهای روز 5 آوریل در کوپا دل‌ری هم نخواهد رسید.
با وجود تلاش فراوان، پدری نتوانست خود را به بازی برابر بیلبائو برساند و حالا امیدوار است بتواند به بازی 9 روز بعد برابر رئال برسد.
پدری، ستاره جوان بارسلونا، به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را لایق افتخارات اخیر دانست.
پدری هر دو بازی مقابل رئال را از دست داد!
بارسلونا در بازی برگشت برابر منچستریونایتد، پدری و گاوی را در اختیار نخواهد داشت.
مینا به یاد روز آشنایی اش با فرهاد افتاد. خسته بود. پدر جلوی پسر جوانی که به خواستگاری اش آمده بود، بدجوری با او رفتار کرده بود. پدر به خواستگار گفت: مینا خیلی دست و پا چلفتی است. عرضه هیچ کاری را ندارد. اصلاً شعور ندارد. این دختر دایم استراحت می‌کند. او ادامه داد: من دلم نمی‌خواهد پسر مردم را بدبخت کنم. من دلم نمی‌خواهد مردم پشت سرم فحش بدهند.
پدری معتقد است زدن یک گل و سپس عقب‌نشینی برای بارسا خطرناک است و باید یاد بگیرند با زدن چند گل، به حریفان اجازه خودنمایی ندهند.
پدری، ستاره بارسلونا، می‌گوید راهنمایی‌های ژاوی دلیل اصلی گلزنی این تیم برابر اتلتیکو مادرید بوده است.
محققان کشور موفق به تولید پودر غذایی تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن با فرآوری غلات شدند که موثر در کاهش مرگ و میر کرونا است.
مصرف چهار گرم سیر خام - معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است - به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کند.
مصرف روزانه چهار گرم سیر خام معادل یک تا دو حبه سیر و یا دریافت یک عدد قرص سیر که حاوی ۳۰۰ میلی گرم پودر خشک شده سیر است به میزان دو تا سه بار در روز می‌تواند از بیماری‌های قلبی عروقی پیشگیری کرده و حتی در درمان آن موثر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ