سخنگوی دولت گفت: سه آئین نامه دیگر از سلسله آئین نامه‌های هیئت وزیران در راستای تسریع در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در نام گذاری سال در حوزه‌های مختلف به تصویب هیئت وزیران رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه ممکن است صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در روز باشد، اما چند ماده غذایی وجود دارند که هرگز نباید در ساعات ابتدایی صبح آن ا بخورید و اتفاقا از محبوب‌ترین مواد غذایی بر روی میز صبحانه نیز هستند!
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
یک عضو ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق حضور قدرتمند حشد شعبی، تضعیف جایگاه آمریکا در تحولات بین المللی و مشکلات داخلی این کشور را سه مانع ماجراجویی نظامی واشنگتن در عراق برشمرد.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
آئین عمامه گذاری طلاب غیر ایرانی شامگاه سه شنبه ( ۹ خرداد ۱۴۰۲) همزمان با شب ولادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) در دفتر آیت الله کریمی جهرمی از مراجع تقلید برگزار شد.
آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
آرین روبن پس از آویختن کفش‌هایش، اشتیاقش برای رقابت را از دست نداده و حضور دوباره‌اش در ماراتن هلند خبرساز شد.
محمدجواد رحیمی، مدیرعامل هوادار می‌گوید این باشگاه پروسه ساختارسازی را انجام می‌دهد و قرار نیست از بعد از دو، سه سال از گردونه خارج شوند.
طبق آیین نامه اگر ۶۰ میلیون واجد شرایط داشته باشیم باید بالای ۳۰ میلیون نفر شرکت کنند و نصف به علاوه یک آنها رأی مثبت بدهند؛ با دو سه میلیون که این روزها نمی شود رفراندوم برگزار کرد. لذا ما هیچ دغدغه ای نداشتیم و گفتیم حتما می شود با بازنگری قانون اساسی این کار صورت بگیرد.
بقعه چهار انبیاء یا پیغمبریه شهر قزوین که مدفن چهار تن از پیامبران بنی اسرائیل است یکی از معدود آثار تاریخی و مذهبی پیش از ظهور اسلام و حتی پیش از ظهور مسیحیت است که زیارت آن نزد سه آیین الهی، ابراهیمی دارای ارزش دینی بسیار زیادی است. «سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند.
سه شنبه هفته جاری سه خودروی هایما (ایران خودرو)، لاماری ایما (آرین پارس موتور) و خودروی T۵ اتوماتیک (فرداموتور) در بورس کالا عرضه خواهند شد. شرایط و مبلغ پیش پرداخت این خودروها چگونه است؟
مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت‌زدایی بسیج، صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.
براساس ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری، هر شخصی از همان ابتدای بازداشت می‌تواند از حضور وکیل بهره‌مند شود، اما این وکیل محدودیت‌هایی دارد؛ مثل اینکه بیشتر از یک ساعت نمی‌تواند با شما ملاقات کند و باید تمامی موارد محرمانگی را رعایت کند. ولی این ماده تبصره‌ای هم دارد که چالش‌ها و بحث‌های زیادی پدید آورده است.
پدرام پاک آئین گفت: روز گذشته، سه مورد ابتلاء به زیرسویه‌های جدید اومیکرون که در بسیاری کشور‌های جهان شایع است، در کشورمان مشاهده شد.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری، ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: تبصره ماده 48 قانون آیین دادرسی کیفری ناظر به مرحله تحقیقات مقدماتی جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی و همچنین جرایم سازمان یافته‌ای که دارای مجازات شدید مانند اعدام یا مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر است.
حمید پورآذری، سهیلا گلستانی و فائزه آیین، از هنرمندان تئاتر، آزاد شدند.
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
شرکت کنندگان در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه در حالی که پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و دست نوشته‌هایی با مضمون‌های گوناگون از جمله «اغتشاشگر در خون شهدا شریک است»، اقدام‌های کور تروریستی را محکوم کردند. در آیین تشییع پیکر‌های شهدای عملیات تروریستی ایذه «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهوری نیز حضور داشت.
مشهد ـ آئین قرعه کشی واگذاری سه هزار و ۳۰۳ قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بجستان استان خراسان رضوی انجام شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: مردم نگران تراکنش های بانکی خود نباشند و بررسی های نشان می دهد که از هر هزار نفر دو یا سه نفر مشمول آیین نامه حساب تجاری می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ