سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: بنیاد شهید طرحی برای ساخت ۵۰هزار واحد مسکونی با زمین‌های تحت تملک خود تدوین کرده که برای تأمین منابع مالی و پرداخت تسهیلات در این مسیر به کمک دولت نیازمند است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از بی سلیقگی هکر‌ها تعجب کردم، اظهار داشت: با حمله سایبری که به سامانه‌های بنیاد شهید شد فرایند‌های الکترونیکی بنیاد شهید مختل شده و فرایند‌های کاغذی مجددا برقرار شده است.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون تجمع مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روز شنبه ۱۷ تیر تعدادی از جانبازان در مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع کردند. تجمعی که از روز‌ها قبل بدون در نظر گرفتن ساز و کار‌های قانونی در فضای مجازی ساماندهی شد تا با ایجاد فضایی متشنج پرداخت غرامت جنگی از سوی کشور متجاوز که اساساً موضوعی غیر مرتبط با بنیاد شهید و امور ایثارگران است پیگیری شود.
معاون حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید یک سازمان مطالبه گر است که باید به عنوان ناظر حقوق ایثارگری در نظام اداری کشور نقش آفرینی کند.
رییس بنیاد شهید درباره اظهار نظر فرزندان برخی شهدا درباره حوادث کشور گفت: این‌ها پدران‌شان کسانی بودند که درمسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مکتب امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان شان دچار مشکلاتی شده باشند، البته خانواده ایثار و شهادت در همین اغتشاشات نشان داد محکم پای کار انقلاب و کشور بوده و هنوز هم حاضر به فداکاری است.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از همراهی و مساعدت شعبه «یزد- صفائیه» بانک آینده در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در این حوزه، قدردانی کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اینکه حضرت امام گفتند ما هر چه داریم از محرم و صفر است به واسطه مقام شهداست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران واجد شرایط ساخته می‌شود، گفت: سرانه درمانی ایثارگران ۹۰ درصد رشد یافته است.
رشت- معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت ۱۴۰ هزار مسکن برای ایثارگران خبر داد و گفت: ۴ هزار و ۴۰۰ ایثارگر گیلانی صاحب خانه می‌شوند.
مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تهیه و ارسال برخی اقلام به ایثارگران آسیب‌دیده از سیل تابستان سال جاری در ۴ استان کشور خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورت همکاری سازمان‌های ذیربط حدود ۷۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته شود.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ و انقلابی ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جهت شرکت در ۲۲ بهمن دعوت کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امسال با ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات ساخت و تحویل مسکن برای ایثارگران را اعلام کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد.
قاضی‌زاده هاشمی گفت: ما به سرعت وارد شدیم و برای عزیزانی که پرونده‌های روشنی داشتند، یعنی مامور یک یگان مشخص بودند، به سرعت تشکیل پرونده دادیم و این‌ها تعیین تکلیف شدند که ان‌شاءالله خدمات اندکی که ما ارائه می‌دهیم را خدمت‌شان تقدیم خواهیم کرد.
پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد کالاهای دانش بنیانی که توسط شرکتهای مستقر در پارک طراحی و ساخته می‌شوند برای اخذ انواع استانداردها حمایت مالی می شوند
قم- همزمان با هفته دولت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شهر مقدس قم سفر کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی خطاب به مدیرعامل بانک دی، از بهبود امور و ایجاد امید و اعتبار برای این بانک قدردانی کرد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مقرر شد که بنیاد شهید گزارشی از نحوه اجرای قانون جامع ایثارگران به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه دهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با حمایت دولت اعتبارات ما در سال جاری به ۷۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: بنیاد به وظیفه حقوقی خود در برابر توهین به شهدا به صورت جدی عمل کرده و اجازه توهین به شهدا را نخواهد داد.
مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران، از راه‌اندازی بخش‌هایی از ساختمان مرکزی بنیاد شهید خبر داد و گفت: پارکینگ ویژه برای مدیران نداریم.
بر اساس گزارش‌های سازمان اورژانس، این حوادث پرشمار ۱۲۰ مصدوم بر جای گذاشته که عمده ایشان (۱۰۹ مصدوم) توسط ۴۸ دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شده اند تا در آنجا تحت مراقبت و مداوا قرار گیرند و متاسفانه، به جان باختن ۵ دیگر از مصدومان منجر شده است.
ستاره جوان استقلال این روز‌ها وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ