معاون دانشجویی دانشگاه تهران درخصوص اتفاق چند شب گذشته خوابگاه حافظ گفت: همان شب از هر هفت طبقه خوابگاه بازدید کردم، ورود نیروی انتظامی به خوابگاه کذب محض بود و هیچ دانشجویی دستگیر نشده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره‌های کارورزی استفاده می‌شود.
مرندی درباره این برکناری گفته که «بدلیل اختلافات دیرینه و اساسی برسر عملکرد پردیس البرز و آنچه بنده مدرک فروشی و بی اعتبار سازی دانشگاه تهران می‌دانم و همچنین سایر اقدامات خارج از چهارچوب مصوبات، تصمیم گرفتند بنده را برکنار کنند.»
صادق زیباکلام، استاد سابق علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز درباره راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گفت: «متاسفانه مسئولانی مانند رئیس‌دولت، وزیر علوم، معاون اول رئیس‌دولت، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، سخنگوی این شورا، رئیس دانشگاه تهران و... در مورد آزاداندیشی، کرسی‌های آزاداندیشی، احترام به نظرات اساتید، آزادی بیان اساتید در بیان اظهارنظرات‌شان و... طوری صحبت می‌کنند که انگار در کشور دیگری زندگی می‌کنند.»
معاون علمی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه ها برای ایجاد ناحیه نوآوری از یکدیگر کپی نکنند، گفت: مفهوم نوآوری اجتماعی باید در قلب تهران و ناحیه نوآوری تهران محقق شود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از افتتاح ناحیه نوآوری دانشگاه تهران در روز ۱۰ خرداد با حضور معاون علمی رئیس جمهور و وزیر علوم خبر داد.
معاون پژوهشی دانشگاه تهران از بدهی ۶۰ میلیاردی دانشگاه تهران به پایگاه‌های علمی بین المللی و قطع دسترسی دانشجویان ارشد و دکتری به این سایت‌ها خبر داد.
معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد: آموزش نیم سال اول دانشجویان دانشگاه کاملا به شکل حضوری برگزار شد، اما بر اساس بخشنامه فوق الذکر تصمیم گرفتیم آموزش نیم سال دوم به شکل ترکیبی باشد بر این اساس کلاس‌های دانشجویان از ۱۴ فروردین تا ۷ اردیبهشت سال آینده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه تهران به معاون دانشجویی دانشگاه ابلاغ کرد تا پرونده‌های انضباطی تشکیل شده در پی حوادث اخیر، بررسی مجدد شوند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: بیش از ۴۰ درصد مرگ‌های سرطانی، با تغییر سبک زندگی و اجتناب از عوامل خطر اصلی، قابل پیشگیری هستند.
شفیقی معاون توسعه و منابع استانداری تهران گفت: فردا شنبه، هیچ مدرسه ای بجز پایه دوازدهم حق برگزاری امتحان را ندارد.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران شنبه حضوری است.
معاون فناوری و نوآوری آوری وزارت علوم گفت: بودجه دانشگاه تهران و اعتبار کل ۳۱ پارک‌ علم و فناوری استانی نشان می‌دهد که بودجه کل پارک‌ها نصف بودجه دانشگاه تهران است.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس و دانشگاه های استان تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه غیر حضوری است و همچنین برخی از کارمندان دولت در این دو روز دورکاری می کنند.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبات کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران بجز دماوند، فیروزکوه و پردیس در ۳ روز ۲۷ تا ۲۹ آذر غیر حضوری هستند.
دانشگاه امام صادق (ع) میزبان دکتر محسن برهانی استادیار و معاون گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام جلیل محبی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مناظره «محاربه در فقه و قانون» بود.
دانشگاه امام صادق (ع) میزبان دکتر محسن برهانی استادیار و معاون گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام جلیل محبی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مناظره «محاربه در فقه و قانون» بود.
معاون رئیس جمهور چند روز پیش از حضور رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان خبر داده بود.
معاون دانشجویی دانشگاه تهران درباره خبر ورود فرد مسلح به خوابگاه دختران این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: گاهی بیش از دانشجویانی که مشکلی ندارند، برای همین دانشجویان معترض وقت می‌گذاریم. در مجامع رسمی هم این ایده را مطرح می‌کنم که از این دانشجویان مراقب و محافظت شود. به آن‌ها مشاوره داده شود و حمایت شوند و این موضوع واقعا برای ما مهم است. اگرچه این دانشجویان ممکن است خطا کرده باشند یا رفتاری نادرست کرده باشند و به نوعی آسیب زده باشند، اما نباید آن‌ها را رها کرد، چرا که فرزندان ما هستند.
در پی تجمع‌های اعتراضی شب گذشته در مناطق مختلف شهر تهران، اطراف خوابگاه دخترانه "شهید سلامت" دانشگاه علامه طباطبائی نیز از تبعات ناآرامی‌ها در امان نماند و خساراتی به خوابگاه و دانشجویان وارد شد. معاون دانشجویی دانشگاه علامه ضمن تایید این خبر توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.
معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم که همکاری‌های بین سازمان محیط‌زیست و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران تقویت‌ شود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در ماجرای دانشگاه شریف قصد داشتند حادثه کوی دانشگاه را بازسازی کنند اما نظام هوشیاری به خرج داد
«محسن منصوری» متولد خرداد ۱۳۶۳ در شهرستان ورامین و دارای مدرک کارشناسی مکانیک با گرایش ساخت و تولید از دانشگاه شهید رجایی تهران و کارشناسی ارشد مدیریتی آموزشی از دانشگاه تهران است.
اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ