دادستان کل کشور طی نامه‌ای به همتای سوئدی خود، خواستار رسیدگی به رفتار‌های غیرقانونی و رعایت اصول دادرسی عادلانه در مرحله تجدید نظر پرونده «حمید نوری» شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
ماجرا بسیار واضح و شفاف است: فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌هایی مجزا به فدراسیون فوتبال ایران، خط‌و‌نشان کشیده‌اند که اگر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم اجازه حضور زنان در ورزشگاه‌ها صادر نشود، باید منتظر عواقب سختی باشند. لحن این نامه‌ها به قدری جدی است که مسئولان ورزشی ایران را بر آن داشته تا نه‌تنها اجازه حضور زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کنند بلکه به تیم‌های شهرستانی هم برای اولین بار اجازه دهند در‌های ورزشگاه را به روی زنان علاقه‌مند به تماشای فوتبال بگشایند
باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.
دادستان کل کشور در نامه‌ای به دادستان‌های کل دو کشور عراق و سوئد، خواستار برخورد با فرد اهانت‌کننده به ساحت مقدس قرآن و مجازات او شد.
باشگاه پرسپولیس هیچ نامه ای برای ترانسفر بازیکنان خود دریافت نکرده است.
با وجود توافق شفاهی میان بایرن و کیم مین جائه با توجه به موضوع خدمت سربازی بازیکن کره ای هنوز تفاهم نامه ای میان طرفین امضا نشده است.
نام ستاره خارجی استقلال در فهرست این تیم مقابل پرسپولیس دیده نمی‌شود.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودروهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
سخنگوی دولت گفت: منتظر هستیم تا نظر رئیسی مجلس مبنی بر عدم مغایرت آئین نامه دولت برای واردات خودورهای کارکرده به صورت مکتوب نیز ابلاغ شود.
سنگربان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دیگر همه چیز دست آنها نیست و باید در انتظار امتیاز از دست دادن پرسپولیس باشند.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
باشگاه پرسپولیس همچنان منتظر دریافت نامه رسمی سرمربی تیم برای خریدهای زمستانی است.
تغییر قیمت لوازم خانگی نیاز به اخذ مجوز دارد اما با این حال تولیدکنندگان بدون اخذ مجوز نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و صمت نیز در نامه نگاری با تولیدکنندگان، منتظر دریافت دلایل گرانی است.
تغییر قیمت لوازم خانگی نیاز به اخذ مجوز دارد اما با این حال تولیدکنندگان بدون اخذ مجوز نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده و صمت نیز در نامه نگاری با تولیدکنندگان، منتظر دریافت دلایل گرانی است.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ۴۵۰۰ تیرانداز در لیگ برتر و دسته یک تفنگ و تپانچه، جایزه بزرگ و مسابقات آزاد از سراسر کشور حضور داشتند.
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: تلاش بر این است که انتخابات فدراسیون را در نیمه اول دی براساس دستورالعمل مجمع برگزار کنیم.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هر قدمی که برای برگزاری انتخابات فدراسیون برداشتیم را به اطلاع اتحادیه جهانی رساندیم و فقط منتظر تاریخ انتخابات هستیم.
هر چند احمد منتظری و حسن خمینی به صفت شخصی خود مشکلی با هم ندارند ولی نام این دو یادآور پدران‌شان است: آیت‌الله حسینعلی منتظری و حاج سید احمد خمینی و بی شک اگر روابط آن دو تیره نشده بود داستان قائم مقام رهبری هم شاید به شکل دیگری رقم می‌خورد.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
سرویس‌دهی ویژه مترو تهران در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد
مطهری با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و باشگاه نساجی منتظر است تا رضایت نامه او صادر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ