کارشناسان مارکا و آ.اس نظرات متفاوتی در خصوص تصمیم بحث برانگیز داور بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی بر ضرورت پاسخگویی سریع، اثرگذار و مستدل دستگاه‌ها به شبهاتی که در مورد حوزه‌های تخصصی دولت مطرح می‌شود، تاکید و وزرا را مکلف کرد نسبت به ابهامات مطرح شده در کمترین زمان ممکن پاسخ دهند.
کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه های مورد نظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.
تکلیف مدیریت باشگاه استقلال این هفته مشخص خواهد شد با این حال هنوز مدیریت هیچ فردی در استقلال قطعی نشده است.
لوکاس هرادسکی قهرمانی تیم سابق خود را به منافع باشگاه فعلی‌اش یعنی لورکوزن ترجیح می دهد.
کمیته بدوی مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال، با حساسیت بیشتری مدارک مالکیتی استقلال و پرسپولیس را بررسی خواهد کرد.
شاهرود- کارشناس و صاحب نظر مسائل محیط زیست ضمن ارائه طرحی برای ایمن سازی محور میاندشت و میامی نسبت به عدم اتلاف یوزپلنگ آسیایی، گفت: سپر حفاظتی یوزپلنگ ایرانی از تصادفات جاده‌ای پیشنهاد شد.
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران اظهارنظر‌های فراوانی در این خصوص مطرح کرده‌اند.
آلبرت بغوزیان، کارشناس اقتصادی در مورد ادعای تحقق ۹۷ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اعلام این رقم به این معنی است که درآمد‌هایی که در بودجه سال قبل پیش‌بینی شده بود با هزینه‌هایی که برای سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته بودند تنها ۳ درصد اختلاف داشته و کسری بودجه چندانی نداشته‌ایم و رشد نقدینگی هم از جانب کسری بودجه نبوده است.
هشت بازیکنی که به انتخاب کی‌روش راهی جام جهانی قطر شده بودند در اردوی تحت هدایت امیر قلعه‌نویی ندارند؛ البته در این بین قدوس و مجید حسینی شرایط ویژه‌ای دارند.
سخنگوی فولاد خوزستان می‌گوید اختلاف نظر میان جواد نکونام و باشگاه وجود دارد ولی این اختلاف قابل حل است.
سرپرست مرکز مداخله در بحران بهزیستی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تنش میان دختران و خانواده ها هستیم گفت: عمده کسانی که از خانه فرار کرده اند را همین افراد تشکیل می دهند.
به گواه تمام کارشناسان حل و فصل اختلاف میان ایران و طرف مقابل برای احیای برجام در گرو اراده سیاسی دو طرف است. به نظر می‌رسد که ایران این اراده سیاسی را با محدود کردن اختلاف‌ها به یک مورد مسائل پادمانی به تصویر کشیده، اما باید دید که آیا طرف مقابل حاضر است در فضای سیاسی جدیدی که علیه ایران ساخته شده موافقت خود را با احیای برجام اعلام کند؟
ادن آزار اعتقاد دارد بلژیک مدعی قهرمانی در جام‌جهانی 2022 هم هست، ولی کوین دی‌بروینه می‌گوید سال 2018 شرایط بهتری داشته‌اند.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
انتقاد قالیباف از عدم پرداخت سهم اشتغال و پاسخ وزیر اقتصاد، انتصاب دبیر جدید مناطق آزاد، کاهش زمان کار اداری به 5 روز و موافقت رهبری با برداشت از صندوق توسعه از مهمترین اخبار این هفته بود.
یکی از اعضای ارشد حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: تاکنون با حزب دموکرات درباره نامزد ریاست جمهوری به توافق نرسیده‌ایم.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه کاپ روئینگ آسیا پیرامون انتخاب دبیرکل کمیته، گفت: مناف هاشمی، چهار سال معاون وزارت ورزش بوده و هم عضو هیئت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی مختلف بوده است.
به نظر می‌رسد که موضع مدیران بارسلونا و ژاوی، سرمربی این تیم، بر سر جذب مارکوس آلونسو یکی نیست.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: سؤالات نمایندگان مجلس به صفر رسیده و دیگری نیازی به مطرح شدن سوالات در صحن مجلس نیست.
گوگل با ایجاد یک نهاد رگولاتوری داخلی در هند برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه‌های اجتماعی مخالفت کرد. در مقابل فیسبوک و توئیتر از این پیشنهاد حمایت کردند.
باز هم باشگاه استقلال و سازمان لیگ بر سر محل برگزاری نشست خبری با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
گری نویل و روی کین، دو ستاره سابق منچستریونایتد، درباره علت مشکلات شیاطین سرخ و شکست در بازی اول فصل اختلاف نظر دارند.
کاهش ۱۰۰ نمره منفی در ارزیابی وانت زامیاد، بهبود کیفی این خودرو را در پی داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ