یکی از اعضای ارشد حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: تاکنون با حزب دموکرات درباره نامزد ریاست جمهوری به توافق نرسیده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت یک غیرنظامی در استان صعده و تداوم نقض آتش‌بس در الحدیده از سوی ائتلاف سعودی خبر دادند.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: اختلاف دمای گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان به ۳۰ درجه سلسیوس می‌رسد.
رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.
شبکه المسیره از تداوم حملات ائتلاف سعودی به استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر داد.
اسناد به تازگی فاش‌شده پنتاگون درباره جنگ یمن نشان می‌دهد که ریاض به شکل بی‌سابقه‌ای درصدد نجات خود از باتلاق جنگ یمن بوده، اما واشنگتن مخالف رویکرد ریاض و خواستار تداوم جنگ با صنعا است.
حدود هشت سال از حملات ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به کشور فقیر یمن می‌گذرد؛ بزرگترین فاجعه حقوق بشری که در صورت تداوم، شمار قربانیان آن تا سال ۲۰۳۰ از مرز یک میلیون نفر خواهد گذشت.
با گذشت یک‌سال از جنگ در اوکراین بیش از پیش آشکار شده که تداوم این جنگ موجب افزایش شکاف‌های اجتماعی و سیاسی در کشورهای اروپایی می‌شود.
استاندار صعده در راهپیمایی عظیم مردم این شهر، ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی در صورت تداوم تجاوز و محاصره علیه یمن، گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در تیررس موشک های مبارزان یمنی قرار دارد.
بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال، صدرنشینی مقتدرانه خود در لالیگا را تداوم بخشید.
نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش بس یمن، حملات متعددی را در مناطق مختلف این این کشور از جمله استان الحدیده انجام دادند.
حملات توپخانه و هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مرزی یمن در استان صعده ادامه دارد.
سلسله جنایات‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. ائتلاف متجاوز سعودی امروز مناطق مختلف استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.
منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، بارها استان الحدیده را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار داده است.
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش بس در یمن، تنها طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۸ بار منطقه ساحل غربی این کشور را هدف حملات خود قرار داد.
نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تداوم تلاش های نخست وزیر این کشور برای تحقق هدف نزدیکی روابط ایران و عربستان خبر داد.
اتاق افسران و ارتباط و هماهنگی برای رصد نقض آتش‌بس در استان الحدیده در غرب یمن، از ۵۸ مورد تجاوز نیروهای ائتلاف سعودی در الحدیده خبر داد.
سرلشکر محمد العاطفی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح یمن برای تداوم نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کرد.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ائتلاف متجاوز سعودی از تمام امکانات مادی، دیپلماتیک و رسانه ای خود برای تداوم جنگ علیه ملت یمن استفاده می کند.
ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰ مرتبه آتش بس الحدیده یمن را نقض کرده است.
یک منبع یمنی اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۳ بار آتش بس اعلام شده از سوی ائتلاف متجاوز سعودی را نقض کرد.
ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۰ مرتبه آتش بس الحدیده یمن را نقض کرده است.
هیات رئیسه پارلمان یمن تداوم نقض آتش بس در این کشور از سوی ائتلاف متجاوز سعودی را محکوم کرد.
ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ مرتبه آتش‌بس در استان «الحدیده» را نقض کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ