ملی پوش ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات جهانی توانست به نخستین مدال مجموع تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات دست پیدا کند. او طلای یک ضرب را هم به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنرهای رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
علی‌اکبر اسدالهی در اولین دوره مسابقات قهرمانی هنر‌های رزمی ترکیبی آسیا مدال برنز را از آن خود کرد.
عضو تیم ملی تکواندو دانشجویان ایران با قبول شکست در مبارزه ماقبل فینال به مدال برنز یونیورسیاد جهانی دست پیدا کرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بازار‌ها فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲، بورس به مدار مثبت باز می‌گردد؟، نتایج ۷۳ نماد که در هفته اول مرداد مجمع برگزار کردند، خبر‌های مهم برای سهامداران بورس، خبهمن و وکغدیر، اخبار مهم بورس فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نام توپولینو در مجموعه فیات بسیار ارزشمند است، زیرا نام یکی از اصیل‌ترین خودرو‌های فیات یعنی نخستین مدل ۵۰۰ بوده است. فیات در سال‌های ۱۹۳۶ تا ۱۹۵۵ مدل ۵۰۰ یا همان توپولینو اولیه را روانه خیابان‌های اروپا کرد...
ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
تیم دراگون‌بوت بانوان آوش خلیج فارس در اولین رقابت خود در کاپ جهانی چین مدال نقره مسافت ۲۰۰۰ متر را کسب کرد.
ناهید کیانی تکواندوکار تیم ملی ایران با پیروزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان به اولین تکواندوکار زن ایران تبدیل شد که در این مسابقات مدال طلا می گیرد.
متین رضایی بعد از شکست 4 رقیب خود در وزن 68- کیلوگرم، در نیمه نهایی نتوانست از پس حریف قدرتمند انگلیسی بربیاید و برنز گرفت.
تیم میکس تیراندازی به اهداف پروازی ایران با ترکیب یک خواهر و برادر توانست اولین مدال در سطح جهانی این رشته را کسب کند و به کسب سهمیه المپیک امیدوار باشد.
حسین سلطانی با کسب مدال نقره یکضرب و طلای دوضرب، در مجموع نیز به عنوان قهرمانی آسیا در دسته 81 کیلوگرم دست یافت.
رحمان عموزاد آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یافت و تنها طلایی ایران در پنج وزن نخست این مسابقات نام گرفت.
میتسوکا اولین بار در سال ۱۹۹۳ از Viewt رونمایی کرد که از آن زمان تا کنون در کلاس سدان ۴ درب همچنان سفارش تولیدش را می‌پذیرد. از سال ۲۰۱۵ تولید مدل هاچ بک ۵ درب را نیز به مجموعه Viewt اضافه کرده است.
کرمی در مجموع نیز با رکورد 386 کیلوگرم چهارم شد و با کسب همان مدال نقره یکضرب به کار خود پایان داد. او در دوضرب هفتم شد
نخستین مدال کاروان تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر در تپانچه تیمی مردان به رنگ نقره‌ای ثبت شد.
الهام حسینی، اولین مدال طلای زنان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا را درحرکت یک ضرب به دست آورد و در ادامه موفق به کسب دو مدال طلای دیگر در حرکت دو ضرب و مجموع هم شد.
زارعى به مدال برنز حركت يكضرب و چترايى به نقره دوضرب و برنز مجموع دسته 89 كيلوگرم دست پيدا كردند.
پرونده ورزشکاران فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی در چهارمین دوره مسابقات جهانی نومد گیمز۲۰۲۲ ایزنیک ترکیه با قهرمانی رضا قیطاسی در رشته چوب کشی بسته شد.
الهام حسینی با کسب مدال طلای یکضرب وزنه‌برداری کشورهای اسلامی، تاریخ ساز شد. این نخستین طلای بانوان کشورمان در این رشته سنگین در یک رقابت بین‌المللی است. او در مجموع برنز گرفت.ورزش بانوان ایران تشنه سرمایه‌گذاری است
نماینده دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با رکورد مجموع ۱۶۵ کیلوگرم اولین مدال تیم وزنه برداری بانوان را به گردن آویخت.
کاروان ایران نخستین مدال خود را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به دست آورد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با تولید ۱۳ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو سواری از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه، از رکورد تولید هفتگی در ۱۵ ماه گذشته عبور کند.
چرا خاراندن، خارش مزمن را بدتر می‌کند؟
اولین مدال تاریخ تکواندوی پاکستان با مربی ایرانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ