سنا ضیغمی نژاد و شاهین ایزدیار 4 مدال دیگر کسب کردند تا مجموع مدال های تیم پارا شنا را به 10 برسانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس جدید نیوشا ضیغمی بر روی موتور منتشر شده است.
وکیل حامی محیط زیست در مورد ویدیوی منتشر شده توسط نیوشا ضیغمی یکی از بازیگران سینمای ایران با یک گونه حیات وحش، تصریح کرد: وضعیت حقوقی تهیه فیلم و عکس از حیات وحش که مصداق نگهداری این گونه‌ها در منزل است، کاملا در قانون مشخص شده است.
در ادامه رقابت‌های پاراشنای بازی‌های کشور‌های اسلامی در شهر قونیه ترکیه و در فینال ماده ۵۰ متر آزاد، شاهین ایزدیار در رقابت با حریفان خود با زمان ۲۶.۰۷ ثانیه زودتر از رقبا به خط پایان رسید و به مدال طلا دست یافت.
سینا ضیغمی نژاد که رقابتی نزدیک و تماشایی با شاهین ایزدیار داشت با زمان یک دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه در سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد و ایزدیار هم ۱۰۰ متر را در زمان یک دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۶۲ صدم ثانیه طی کرد و به مدال نقره رسید.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.
خبرگزاری حوزه در گزارشی مدعی شد گروهی که از بازیگران زن سینمای ایران شکایت کردند، طلاب قم نیستند، بلکه گروه‌هایی از استان‌های مختلف هستند که مشاغل مختلف دارند؛ گروه‌هایی که مشخص نیست چگونه به یک باره همدیگر را پیدا کردند، برای شکایت از گروهی از بازیگران زن سینمای ایران به توافق رسیدند و شکایت‌شان را در قم ثبت کردند؟... نیوشا ضیغمی، شبنم مقدمی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، فلور نظری، آزاده صمدی، بهاره رهنما، الناز شاکردوست، الهام صالحی، صباکمالی، الهام حمیدی، ریحانه پارسا، سمانه پاکدل، لیندا کیانی مورد شکایت قرار گرفتند... بر اساس مستندات پرونده از این ۱۱۰ نفر، ۷۴ نفر آقا و ۳۶ نفر خانم هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ