قهرمانان جام جایزه بزرگ بازی های الکترونیکی به عضویت تیم ملی ایران در آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان از پرداخت پاداش قهرمانان و مدال‌آوران پیش از بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد
با اعلام رسمی AFC، برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی، به صورت رسمی از دستور کار خارج شد و بازی‌های باشگاهی در سه سطح و با سبک جدیدی برگزار می‌شوند.
دارنده مدال نقره وزنه‌برداری در پارالمپیک 2020 توکیو گفت: تیم ما دل شیر برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی دارد، اما این دل خیلی خونین است.
شاختار دونتسک، مدافع عنوان قهرمانی لیگ فوتبال اوکراین، در نظر دارد بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را در هامبورگ آلمان برگزار کند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازی‌های مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
برناردو سیلوا می‌گوید اگر دنبال لذت بردن از بازی‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان باشید، شانس‌تان برای موفقیت در آن‌ها هم بیش‌تر می‌شود.
رضا عنایتی به علت خط زدن نام مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پیام نیازمند از لیست تیم امید برای مسابقات آسیایی هانگژو اشاره کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که قهرمانان اوزان دهگانه جام تختی بعد از محک خوردن کشتی خارجی‌شان در یک تورنمنت بین‌المللی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی و ایندورگیم را دارند.
دبیر فدراسیون تنیس در خصوص شرایط اعزام تنیسورهای ایرانی به بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: شرایط و وضعیت حضور قهرمانان تنیس در بازی‌های آسیایی با سایر رشته‌ها متفاوت است و باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.
سه تیم ایتالیایی حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سری آ خواستند تاریخ بازی‌های آن‌ها در هفته بیست و نهم این لیگ را به دلیل حضورشان در این مرحله از چمپیونزلیگ تغییر دهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
لیگ برتر پایه‌های تهران با برگزاری آخرین بازی‌های فصل بسته شد و قهرمانان چهار رده سنی این مسابقات مشخص شدند.
باشگاه نساجی مازندران علاقه‌مند است بازی‌های خانگی خود در لیگ قهرمانان را در قائمشهر برگزار کند.
در صورتی که استقلال بدهی استراماچونی را پرداخت نکند از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید کنار گذاشته می‌شود.
موسی مارگا، مهاجم الهلال، در ادامه درخشش آشکار خود، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو گل زد و یک پاس گل ثبت کرد.
قهرمانان جام جایزه بزرگ بازی های الکترونیکی به عضویت تیم ملی ایران در آمدند.
قهرمانان جام جایزه بزرگ بازی های الکترونیکی به عضویت تیم ملی ایران در آمدند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه دیدار تیمش با تاتنهام در لیگ قهرمانان گفت دو دیدار مقابل این تیم انگلیسی مهم‌ترین بازی‌های دوران مربی‌گری او هستند.
بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب بین تاریخ‌های 19 تا 26 فوریه (30 بهمن تا 7 اسفند) برگزار خواهند شد.
در این فیلم خلاصه بازی‌های شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می‌نمایید.
داویده ماسا سه‌شنبه قضاوت بازی دورتموند و سیتی را برعهده دارد و دانیله اورساتو نیز بازی لایپزیش و رئال را سوت خواهد زد.
مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در جمع ۱۱ بازیکن این تیم مقابل سالزبورگ حضور دارد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با سویا در لیگ قهرمانان می‌گوید ضعف سویا در بازی‌های اخیر نباید سیتیزن‌ها را به این نتیجه برساند که کار ساده‌ای در پیش دارند.
یوفا امروز قراردادی 1.5 میلیارد یورویی با سه شرکت آمریکایی برای فروش حق پخش بازی‌های لیگ قهرمانان و دیگر رقابت‌های این اتحادیه در ایالات متحده امضا کرد. قراردادی به ضرر سوپرلیگ اروپا.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ