وزیر خارجه کشورمان، با اشاره به مذاکراتش با جوزپ بورل، گفت: به ایشان گفتم که ما با رعایت خطوط قرمز و متون پیش رو، آماده جمع بندی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ستاد بحران در شرق تهران و شهرستان‌های جوار منطقه وقوع زلزله در نزدیکی دماوند در حالت آماده باش هستند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی دماوند خبر داد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
ارومیه - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه در استان برای ارتقای روابط با کشورهای مختلف از جمله اندونزی، گفت: آماده همکاری با تجار و بازرگانان کشور اندونزی هستیم.
سیامک نعمتی احتمالا در بازی مقابل پرسپولیس فیکس خواهد بود.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، امیدوار است تیمش بتواند در سوپرکاپ یوفا منچسترسیتی را شکست دهد.
مشهد ـ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ اتاق بازی برای دانش آموزان استثنایی در کشور در حال آماده سازی است.
معاون دیپلماسی وزارت خارجه گفت: ما هیچ شکی نداریم بریکس در همکاری با کشورهای دیگر می‌تواند نقش خود را بیشتر کند و ما از هرگونه کمک در زمینه حرکت به سمت چندجانبه گرایی استقبال می‌کنیم.
سرمربی اسپانیایی با چالشی بزرگ برای رویارویی با حریف قدرتمند خود در هفته اول مواجه شده است.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش کامل این ستاد همزمان با وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در جنوب شرق این استان خبرداد.
ولادیمیر زلنسکی روز سه شنبه در پیام ویدئویی عصرگاهی خود از آماده‌ شدن برای حملات جدید به خاک روسیه خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایزان گفت: از دقیقه ۶۰ به بعد نیز به برخی بازیکنان کلیدی خود استراحت داده و آن‌ها را بیرون آوردیم تا برای بازی با قرقیزستان آماده‌ شویم.
یک روزنامه صهیونیستی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای یک جنگ در جبهه‌های متعدد است.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در سخانی تصریح کرد: پیش‌نویس قطعنامه غرب در مجمع عمومی سازمان ملل ضدروسی است؛ آن ها اوکراین را برای جنگ چند ساله با مسکو آماده‌ می کنند.
نماینده آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای با تکرار ادعای مضحک این کشور درباره آمادگی واشنگتن برای ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران، گفت: دیپلماسی هرگز تمام نمی شود.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت: اساسا متن توافق بر اساس مذاکراتی که میان طرفین صورت گرفته است، آماده جمع بندی است و تعلل طرف آمریکایی باعث این شده که توافق جمع بندی نشود./ اقدامات غیر سازنده آمریکا منجر به تاخیر در توافق شده است.
رئیس هیات روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها، امکان جمع‌بندی گفت‌وگوها برای ازسرگیری اجرای کامل برجام ظرف چند روز را «واقعی» توصیف اما تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا برای ازسرگیری مذاکرات آماده نیست.
منابع فلسطینی از آماده باش گروه های مقاومت فلسطین در پی برگزاری مانور ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای جنوبی خبر دادند.
معاون وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: سامانه دفاع موشکی و هسته‌ای مان را در حالت آماده‌ باش قرار می‌دهیم.
معاون وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: سامانه دفاع موشکی و هسته‌ای مان را در حالت آماده‌ باش قرار می‌دهیم.
معاون وزیر خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: سیستم دفاع موشکی و هسته‌ای مان را در حالت آماده‌ باش قرار می‌دهیم.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: ایران‌ آماده جمع‌بندی مذاکرات در مدت زمان کوتاهی است، اگر طرف مقابل نیز آماده اقدام مشابه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ