محمدمهدی اسماعیلی: با تهاجم فرهنگی سی ساله روبرو هستیم و دشمن روی نمادها و سبک زندگی مردم کار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی تهمیدات این وزارتخانه برای جلوگیری از اتفاقات مشابه آنچه اخیرا در کنسرت گرشا رضایی رخ داد، گفت که «بنای دولت، وزارت کشور و وزارت ارشاد این است که با تمهیداتی که اندیشیده می‌شود، حوزه فرهنگ و هنر با آرامش کار خود را دنبال کند.»
اسماعیلی درباره مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ساماندهی صوت و تصویر در فضای مجازی و اینکه گفته می‌شود مدیریت آن را به صدا و سیما واگذار شده است، گفت: از اواخر دولت قبل تصمیمی گرفته شد که طبق آن تمام اختیارات صوت و تصویر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صدا و سیما منتقل شود.
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاشیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال دست کم هشت میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقدام عملی برای افزایش سرعت اینترنت صورت گرفته است، تاکید کرد: ما شب و روز در تلاش هستیم تا سرعت اینترنت افزایش پیدا کند و اهتمام ما بر این است که تا پایان سال حداقل ۸ میلیون خانوار از فیبر نوری برخوردار شوند.
سنندج - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.
علی جنتی وزیر پیشین و مستعفی وزارت ارشاد دولت روحانی گفت: وقتی ایشان به عنوان، ولی فقیه از حرکتی که ما داریم انجام می‌دهیم رضایت ندارند، چرا باید ادامه دهیم؟
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست دولت در قبال مسائل فرهنگی کاملا روشن است و قانون‌گرایی را در حوزه فرهنگ و هنر به جد دنبال خواهیم کرد و ما به دنبال ایجاد تعامل و همگرایی با همه اقشار فرهنگی و هنری هستیم.
بخش‌های کوتاهی از مصاحبه اسحاق جهانگیری با آگاهی نو منتشر شده است که در آن جهانگیری به قصد خود برای کناره‌گیری از معاونت ریاست‌جمهوری پس از انتخابات ۹۶ اشاره کرد: به آقای روحانی گفتم شما یک معاون اول دیگری بگذارید، من نمی‌خواهم معاون اولی را ادامه بدهم. ایشان هم به من گفت شما کم‌انگیزه شدید. در همان دو، سه ماه بعد از انتخابات تا آغاز دولت دوازدهم بحث معاون اول شد و اقداماتی شد که خود ایشان هم دید من دیگر آن جهانگیری انگیزه‌دار نیستم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز توفیق داشتیم در قم خدمت مراجع تقلید رسیدیم و همه آن‌ها نسبت به دولت و آیت الله رئیسی اظهار لطف داشتند.
وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار یک توییت از مولوی عبدالحمید خواست نسبت به اعدام یک روحانی سنی در عربستان واکنش نشان دهد.
وزیر ارشاد دولت دوازدهم می‌گوید: بنده شب‌ها که سریال‌های صدا و سیما را مشاهده می‌کنم دو تا سریالی که بتواند مخاطب را میخ کوب کند وجود ندارد.
وزیر ارشاد دولت دوازدهم می‌گوید: بنده شب‌ها که سریال‌های صدا و سیما را مشاهده می‌کنم دو تا سریالی که بتواند مخاطب را میخ کوب کند وجود ندارد.
اسماعیلی درباره اینکه دولت آمریکا در حال تصویب قانونی است تا مانع از حضور فرزندان مقامات ایرانی در آن کشور شود گفت: کاملا موافقیم، همین روند را ادامه بدهند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمام تلاش دولت معطوف به بازگرداندن انقلاب به ریل اصلی خود است تا با توجه ویژه به مطالبات برجامانده، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را تقویت کند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
اگرچه کارگروهی به ریاست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رصد این اقدام ارزشمند دولت و مجلس در این آیین نامه در نظر گرفته شده و مسئول اجرای این آیین نامه نیز بالاترین مقام اجرایی هر دستگاهی در نظر گرفته شده اما باید در نظر داشت که با توجه ابعاد بسیار عظیمی که این ردیف می‌تواند داشته باشد، انتظار می‌رود این موضوع در قالب یک سامانه شفاف عملیاتی شود و مشخص باشد دستگاه‌ها برای چه اثری چه میزان هزینه می‌کنند؟
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
بهادری جهرمی گفت: چهار موضوع در توافق دنبال شده که شامل تضمین‌ها و راستی‌آزمایی، رفع تحریم‌ها ‌و بسته شدن ادعاهای سیاسی در مورد مسائل پادمانی است و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگوها را ترک نکرده و نخواهد کرد.
یک فعال سیاسی نوشت: اگر جای دولت آقای رییسی و زیر ارشاد بودم، از همه منتقدان درخواست می‌کردم کمی از نجابت‌شان در نقد دولت بکاهند! و صریح‌تر وارد میدان انتقاد شوند تا راه بر تحریف، بدگویی و دیگرنمایی توسط بدخواهان و رسانه‌های بیگانه بسته شود.
در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم و همزمان با روزهای بررسی فهرست وزرای پیشنهادی از سوی حجت‌الاسلام رئیسی برای تشکیل هیأت دولت، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری مهر در قالب سلسله گزارش‌هایی به انعکاس دیدگاه فعالان حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر پرداخت تا در قالب نظرخواهی مستقیم از صاحب‌نظران این حوزه به تبیین بخشی از اولویت‌های اجرایی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی بپردازیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی را به ریاست سازمان سینمایی منصوب کرد تا خزاعی در جایگاه پانزدهمین مدیری که در تاریخ جمهوری اسلامی بر این کرسی حساس تکیه زده، مامور به تغییرات در ساختار سینمای ایران شود؛ ماموریتی که در حکم انتصاب خزاعی به آن اشاره شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ