مدیرفنی ذوب‌آهن از حضور یک بازیکن خارجی در اردوی این تیم خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرسپولیس از حیث نتیجه‌گیری روزهای خوبی را سپری می‌کند و تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی با وجود همه شکلات باروحیه است‌.
در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.
با وجود جذب ابراهیم بایش گل گهر کماکان دنبال جذب یک مهاجم خارجی برای بازی در نوک خط حمله است.
با وجود افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ بیست و سوم اما نیمی از تیم‌های حاضر علاقه‌ای به جذب بازیکن غیرایرانی تا الان نشان نداده‌اند.
باشگاه السد قطر روز گذشته در یک نشست خبری با حضور ترکی العلی، مدیرعامل باشگاه و محمد غانم العلی، مدیر تیم، ستاره‌های خارجی خود در فصل آینده را معرفی کرد.
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای جذب و حفظ دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران رقابت فشرده ای دارند، دو تیم آسیایی خواهان جذب این بازیکن شده اند.
با حضور محمدرضا اخباری در تیم گل گهر تکلیف استقلال در خط دروازه مشخص شد و آبی‌ها برای تقویت در خط دروازه یک دروازه‌بان خارجی جذب می‌کنند
بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی احتمال اینکه این تیم شمالی با سرمربی جدید خارجی در لیگ برتر شرکت کند، ‌وجود دارد.
بر اساس اعلام مدیرعامل باشگاه نساجی احتمال اینکه این تیم شمالی با سرمربی جدید خارجی در لیگ برتر شرکت کند، ‌وجود دارد.
سازمان لیگ در صدد است تعداد بازیکنان خارجی در لیگ برتر را به 7 بازیکن افزایش دهد.
چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.
ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه از انتخاب دشان برای کاپیتان جدید فرانسه حمایت کرد.
خمز گزینه خارجی هدایت تیم ملی فوتبال ایران هم شده بود اما تمدید چهارساله با یک مربی چندان مرسوم نیست و هنوز رقم این قرارداد جدید مشخص نشده است.
فلیکس سانچز، سرمربی سابق تیم ملی قطر، یکی از نامزدهای جدی هدایت تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌آید.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
به طور جدی این باور بین مربیان ایران تقویت شده که فدراسیون انتخاب نهایی خود را انجام داده و تصمیم قطعی بر استخدام سرمربی خارجی است و صف ایرانی‌ها برای هیچ تشکیل شده! انصراف داخلی‌ها البته دست فدراسیون را بارتر می‌کند که اگر خطر نرخ ارز نباشد یک خارجی بیاورد
پس از جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس، مدیران این باشگاه به فکر جذب مهاجم جدید خارجی افتادند و در نهایت یک برزیلی را جایگزینش کردند.
یوونتوس در یک بازی خارج از خانه در هفته شانزدهم سری آ موفق شد کرمونزه را با گلی که در وقتهای اضافه به ثمر رسید 1-0 شکست دهد.
مسئولان تراکتور به زودی یک سرمربی خارجی که چندان برای فوتبالدوستان ایران آشنا نیست را به عنوان مسئول کادرفنی معرفی می‌کنند.
سرمربی شباب الاهلی در نشست خبری پیش از مسابقه هفته اول تیمش در لیگ امارات اعلام کرد به دنبال اضافه کردن یک بازیکن خارجی دیگر به تیم خود خواهند بود‌.
شرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس با دریافت رضایت نامه از این تیم جدا شد تا پرسپولیس فرصت خرید مهاجم جدید را داشته باشد.
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه تاکید کرد: احقاق حقوق و تامین منافع ملت ایران و تضمین اجرای پایدار تعهدات طرف مقابل و جلوگیری از تکرار رفتارهای غیرقانونی آمریکا دغدغه جدی تیم مذاکره‌کننده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری عاملان قتل زن جوان در سنندج/ قاتل مرد طلافروش به دار مجازات آویخته شد/ دستبرد به حساب پدر برای بازی آنلاین/ راز بعد از کما!/ شهادت شاهدی که سابقه دار بود/ رقص شعله‌های مرگ در کابوس آتش!/ مادر قاتل دخترش را بخشید
دعوای جدید تراکتور با پرسپولیس برسر یک مربی خارجی گلرها!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ