با اعلام مدیرعامل نفت، مهاجری به عنوان مدیرفنی به فعالیت خود در این باشگاه ادامه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: شاید باورتان نشود ولی برای مسابقات زیر 21 سال جهان ۳۷۵ جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم و این قهرمانی حاصل کار تمام اعضای فدراسیون والیبال و تیم جوانان بود.
مدیر فنی صربستانی تیم‌ملی واترپلو ایران با تاکید بر این که هدف نخست تیم ملی کسب مدال بازی‌های آسیایی است، گفت: قطعا طی دو ماه آینده برای تحقق این هدف، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
آبادان- هافبک دهه ۷۰ فوتبال آبادان در لیگ برتر بیست و سوم به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر فنی در کنار صنعت نفت آبادان خواهد بود.
تبریز- مدیر عامل باشگاه تراکتور از تغییر در کادر فنی تیم تراکتور خبر داد و گفت: سه مربی که سابقه کادر در لالیگا را دارند از فصل آتی در کنار پاکو خمس با باشگاه همکاری می کنند.
سرمربی و مدیرفنی فدراسیون فوتبال ایران در کنار یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ فوتبال مشغول تماشای بازی آرسنال شدند.
رئیس‌جمهور گفت: باور، عزم و اراده، اجرا و عمل شرط موفقیت در میدان تحول است و باید تحول ایجاد شود.
مدیر فنی تیم های فوتبال احسان ری به دلیل اختلاف نظر با مالک این باشگاه از مسئولیت خود کناره گیری کرد.
مدیرفنی شمس آذر در پیروزی روز گذشته صدرنشین لیگ دسته اول بازهم کنار آنها بود.
کاشمر ـ دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کاشمر گفت: برای مدیرانی که در انجام وظایف خود سهل انگاری و کوتاهی کند قطعأ پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.
حضور لوئیز کامپوس، مدیر پاری سن ژرمن، در کنار این تیم باعث شده که حواشی بسیاری درباره دخالت او در کار کادر فنی پی اس جی به گوش برسد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، که دیشب سکوهای ورزشگاه را ترک کرده و در محوطه فنی کنار زمین حاضر شده بود را جریمه نخواهد کرد.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 مقابل لیل درباره جنجال حضور مدیر ورزشی باشگاه در محوطه فنی کنار زمین صحبت کرد و گفت این حضور را دخالت در کار خود نمی‌داند.
ورود لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، به منطقه فنی کنار زمین در جریان دیدار تیم پاریسی مقابل لیل و فریاد زدن بر سر بازیکنان یکی از صحنه‌های جنجالی این مسابقه بود.
کادر فنی تیم فوتبال سپاهان کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان دارد.
ابراهیم قاسمپور، مدیر فنی سابق نفت آبادان، انتقادات تند و تیزی به مدیران فعلی باشگاه وارد کرد.
سرمربی سابق تیم ملوان انزلی به عنوان مدیرفنی تیم ون پارس اصفهان مشغول به کار شد.
پس از لوییس انریکه که دیروز به عنوان مربی اسپانیا به کارش خاتمه داد، مدیر فنی تیم نیز از سمت خود کنار رفت.
مدیر فنی تیم ملی اسپانیا بعد از شکست مقابل مراکش گفت درباره ادامه کار لوئیس انریکه در لاروخا ظرف روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.
قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: برای پیشگیری از رفتن به‌سمت جمعیت سالخورده قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" وضع شد و مجموعه‌ای از اقدامات را تعریف و سعی کرده است همه ارکان و بخش‌های حاکمیتی، حکومتی و حتی بخش‌های غیردولتی مردم‌نهاد، دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی، مؤسسات دولتی و غیردولتی را پای کار بیاورد تا این اتفاق برای جمعیت کشور ما رخ ندهد.
«مهمد بچیروویچ» مدیر فنی تیم ملی بسکتبال با توجه به پایان کار این تیم در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی امشب به کشورش باز می‌گردد.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: بهتر است طرف های غربی یکبار برای همیشه دبه کردن را کنار گذاشته و در چهارچوب فنی در مسیر حصول توافق برد - برد گام بردارند.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.
مدیرفنی تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: از نتایج بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستیم اما باید همچنان برای میادین بزرگ آینده تلاش کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ