دولت محلی کاتالونیا(جنرالیتات) رسما از باشگاه رئال مادرید خواست تا ویدیوی جنجالی علیه باشگاه بارسلونا را حذف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی شمس‌آذر امیدوار است امتیازهای منفی تیمش در جدول لیگ برتر پاک شود.
بهتر است از محصولی استفاده کنید که برای تمیز کردن لباس‌ها طراحی شده است، البته مایع ظرفشویی نیز می‌تواند راهی عالی برای از بین بردن لکه‌های چربی از روی لباس باشد. باز هم، تنها چیزی که نیاز دارید مقداری دستمال کاغذی یا حوله کاغذی خشک، مایع شستشو و یک تکه مقوا است.
سیب زمینی یک لکه بر عالی است و می‌توان با خیال راحت از آن در خانه استفاده کرد. از آن‌ها برای پاک کردن لکه‌های باقی مانده چغندر یا توت استفاده کنید یا آن‌ها را روی فرش یا پارچه‌های دیگر بکشید تا لکه‌های سرسخت پاکسازی شوند.
سیب زمینی‌ها را بشویید تا از هرگونه آلودگی پاک شود. سیب زمینی را با آب گرم خیس کنید، سپس با کمک دست یا برس خوب تمیز کنید. مطمئن شوید تا هر گونه کثیفی را پاک کنید. با این کار هنگام پوست کردن سیب زمینی کثیفی به طور تصادفی از پوست به قسمت خوراکی آن منتقل نمی‌شود.
برای کاهش احتمال ابتلا به سینوزیت یا تسکین علائم اولیه سینوزیت، تخلیه مجرای بینی و پاک نگه داشتن آن‌ها مهم است. یکی از راه‌های انجام این کار نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز است، زیرا هیدراتاسیون مناسب به نازک و شل نگه داشتن مخاط کمک می‌کند.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
برخی عادت دارند هنگام دعوا و عصبانیت، حرف‌ها و طعنه‌هایی به زبان بیاورند که هرگز از ذهن طرف مقابل پاک نمی‌شود. سعی کنید موقع عصبانیت دست روی ضعف‌های همسرتان نگذارید. پای خانواده‌اش را وسط نکشید و اهانت نکنید. اگر نمی‌توانید به خودتان مسلط باشید، موقع خشم محل را ترک کنید.
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم...
دوربین‌های مداربسته امروزی از تکنولوژی‌ها و امکانات جدیدی بهره می‌برند. به همین دلیل بیشتر آن‌ها دارای فایل‌های پشتیبان نظیر درگاه اختصاصی حافظه، فضای ابری و قابلیت FTP هستند. با این وجود شما می‌توانید برای اطمینان خاطر و ایجاد یک حاشیه امنیت برای فایل‌های خود، آن‌ها را در چنین فضا‌هایی نیز ذخیره کنید تا در صورت پاک شدن، بتوانید آن‌ها را از چنین فضا‌هایی بازیابی کنید.
پس از ممنوعیت استفاده کارمندان دولت از تیک‌تاک در ایالت داکوتای جنوبی در آمریکا، تایوان هم نصب این اپلیکیشن چینی را به‌دلیل مشکلات امنیتی روی دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد. انتشار این خبر با واکنش مثبت کمیسر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) آمریکا همراه شد. در ادامه تحریم این شبکه اجتماعی نهاد اجرایی اتحادیه اروپا نیز از کارمندان کمیسیون اتحادیه اروپا خواست که به دلایل امنیتی تیک‌تاک را از دستگاه‌هایشان پاک کنند. کانادا نیز جزو نخستین کشور‌هایی بود که کاربرد اپ تیک‌تاک را در دستگاه‌های دولتی ممنوع کرد.
برای تمیز کردن لوستر برنجی کثیف، از محلول مایع ظرفشویی و آب گرم استفاده کنید. محلول را با یک دستمال نرم روی سطح لوستر پخش کنید و پس از شست و شو، با دستمالی تمیز آن را پاک کنید.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
اگر وقت کافی برای تمیز کردن یخچال ندارید استفاده از دستمال مرطوب کودک یک گزینه عالی است. هر زمان که همه چیز نامرتب به نظر می‌رسد، یک دستمال مرطوب کودک بردارید و سطوح داخلی یخچال خود را پاک کنید.
یک نماینده پارلمان حزب محافظه کار انگلیس معتقد است مردم باید اپ چینی تیک تاک را از موبایل هایشان پاک کنند تا از داده هایشان در برابر تهدیدهای تهاجمی محافظت شود.
اگر در خانه فرزند کوچک دارید بعید نیست که روی دیوار خط کشیده باشد. برای پاک کردن خطوط روی دیوار هم راه حل وجود دارد. مقدار کمی خمیر دندان سفید را با یک پارچه مستقیماً روی خطوط بمالید. از نوع ژله‌ای خمیر دندان استفاده نکنید؛ می‌توانید خمیر دندان را با مقدار کمی آب در یک فنجان مخلوط و کمی رقیق کنید. این مخلوط رقیق شده را روی خطوط بمالید. بگذارید خمیر دندان ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. علامت را با پارچه بشویید. خمیر دندان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. علامت باید از بین برود.
روزنامه چاینا دیلی در مقاله‌ای نوشت، مایک پامپئو، وزیر خارجه دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ بار دیگر اعلام کرد که این برنامه بر روی گوشی‌های تلفن همراه برای جاسوسی چین است.
حتما برنج را بعد از پاک کردن با آب ولرم بشویید. توجه داشته باشید که باید آنقدر برنج را بشویید تا رنگ آب شفاف شود. در حین شستشو از چنگ زدن برنج خودداری کنید؛ زیرا باعث خرد شدن برنج می‌شود.
اگر می‌خواهید هرچه زودتر از شر لکه‌های قرمز رنگ لبو خلاص شوید، این مطلب را بخوانید و به پاسخ سوال پرتکرار این روز‌ها یعنی «لکه رنگ لبو چطور پاک می‌شود» دست پیدا کنید و رنگ لبو را از روی لباس و مبلمان خود پاک کنید.
برای پاک کردن لکه انار نباید به یکباره کل لباس را زیر آب بگیرید و با شوینده‌ها، شروع به چنگ زدن کنید، بلکه باید فقط همان قسمت لک شده را در آب سرد خیس کنید و با فرچه یا مسواک به طور متناوب روی آن بکشید تا لکه حسابی کمرنگ شود.
کارشناسان امنیت سایبری McAffee اخیرا چند برنامه مخرب را در گوگل پلی کشف کرده اند. اگر آن‌ها را نصب کرده اید، پیشنهاد می‌شود فورا پاک کنید.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید بر اینکه هیچ سازمان حاکمیتی برای هیچ فردی از شماره شخصی پیام نمی‌فرستد، گفت: کلاهبرداران سایبری پیام‌های حاوی بدافزار خود را متناسب با نیاز‌های جامعه تنظیم کرده و سعی در تطمیع و ترغیب طعمه خود دارند. اگر به هر دلیلی پیامی حاوی لینک برای شهروندان ارسال شد باید در وهله اول به سرشماره توجه شود. در صورتیکه پیام بدون سرشماره تایید شده و از طریق شماره‌های شخصی بود؛ به سرعت باید این پیام بدون ورود به لینک پاک شود.
بیشتر از مسئولان بلدیم حجاب را رعایت کنیم/ اصلاً خبر نداریم روز حادثه چه اتفاقی افتاده/ می‌گویند کاری نکرده‌ایم، قرار بود دیگر چه کار کنید؟ / به آقایانی که آمده بودند گفتم صورت مساله را پاک و لاپوشانی می‌کنید، ما به چای و نان و جای خواب شما محتاج نیستیم/ داعیه ما فقط برای مهسا نیست، باید دست به دست هم بدهیم این مساله کلاً برداشته شود/ پدر و مادر مهسا به هر جا که شده شکایت کرده‌اند و پیگیر مساله هستند
محمد خاکپور در اولین گفتگوی خود پس از سکوت چندین ماهه، در مورد مهمترین بازی زندگی‌اش صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ