خطیب نمازجمعه تهران گفت: به مؤمنان خداباور تذکر می‌دهم به گذران بودن عمر و موقت بودن زندگی این عالم و نیز توصیه می‌کنم به رعایت بندگی خدا که از برکات تقوا گشایش و سهولت در زندگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرواز یک پهپاد در حریم هوایی غزه و فعال شدن سامانه موشکی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
در این جا چند اشتباه بزرگ را معرفی می‌کنیم که مرتکب شدن آن‌ها می‌تواند شما را در معرض نفوذ هکرها قرار دهد. اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهید از این اشتباهات دوری کنید!
چنین سازه‌هایی می‌توانند میزان انتشار کربن در حین ساخت و ساز را به‌طور معنی‌داری کاهش دهند. حتی در صورت نیاز به تخریب ساختمان، شاید بتوان از مواد به‌کار رفته، در جایی دیگر برای احداث سازه‌ای دیگر هم استفاده کرد.
خبرگزاری دولتی دمشق (سانا) دقایقی پیش از شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق پایتخت سوریه خبر داد.
در پی بارش باران و وزش باد، ابرهایی با ظاهر عجیب در آسمان تهران پدیدار شد.
کلیچدار اوغلو در سخنان خود به روشنی به عبارت «جهانِ ترک» اشاره می کند و صادرات آسان و مستقیم کالا از ترکیه به کشورهای ترک زبان را به عنوان یک اولویت حیاتی معرفی می کند. پس یادمان باشد، پیروزی کلیچدار اوغلو، به معنای فریز شدن اهداف سیاسی و اقتصادی ترکیه در آسیای میانه و قفقاز و شیفت ناگهانی به سمت آمریکا و اروپا نخواهد بود.
مطالعات نشان می‌دهند دسته‌ای از مواد غذایی که در خانه هر فرد نگهداری می‌شود، بر وزن و عادت‌های غذایی او تأثیر می‌گذارد. اگر همیشه در خانه خوراکی‌های سالم داشته باشید، احتمال مصرف مواد غذایی ناسالم بین افراد خانواده کمتر می‌شود.
رئیس پلیس راهور فراجا از اجرایی شدن طرح گواهینامه آسان برای موتورسواران از ابتدای سال جدید خبر داد و گفت: بنا داریم این موضوع را نهایتاً از ۲۰ فروردین‌ماه سال جدید اجرایی کنیم.
منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای انفجارهای شدید در آسمان غزه به دنبال فعال شدن سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی خبر دادند.
ویدیویی از لحظه عبور یک عابر پیاده از خیابان که با یک ماشین تصادف می‌کند.
رصد‌ها نشان دادند که این سیارک دراز و نازک و به اندازه ساختمان امپایراستیت است و ۱۶۰۰ فوت (۴۸۷ متر) طول و ۵۰۰ فوت (۱۵۲ متر) عرض دارد. به چشم انسان، این سیارک رنگ سیاه زغالی دارد.
طبق برآورد محققان، ۸۰ درصد از ساکنان ایالات متحده و ۳۰ درصد در سراسر جهان قادر به دیدن قوس کهکشان راه شیری در شب نیستند. بخشی از مشکل به‌وجود آمده درباره آنچه با چشم غیرمسلح غیرقابل تشخیص است، به انواع نور‌های مورد استفاده مربوط می‌شود.
طی دو سال اخیر طرح الکترونیکی شدن نسخ و حذف دفترچه‌های کاغذی با جدیت در کشور استارت خورد تا همه چیز در بستر اینترنت شکل بگیرد و هم برای بیماران آسان باشد و هم پزشکان و بیمه‌ها، اما اکنون اینترنت که زیرساخت اصلی مورد نیاز این طرح است به دلیل ناآرامی‌های اخیر چندین روز است که دچار قطعی‌های مکرر شده و این امر باعث سرگردانی و تحمیل هزینه‌های فراوان به بیماران شده است.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان فرمودند: سیزدهم آبان یک روز تاریخی، تجربه‌اندوز و تجربه‌آموز است. سیزدهم آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
رهبر انقلاب فرمودند: سیزده آبان هم تجسم شرارت آمریکاست و هم تجسم ضربه خوردن و مغلوب شدن آمریکا.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجارهایی در آسمان دمشق پایتخت سوریه اشاره کردند.
الکترونیک شدن کروکی‌های تصادفات در کشور تا آخر آبان
در پی وزش گردوغبار شدید در منطقه «الرهجان» در صحرای حماه سوریه، دامنه دید به‌شدت کاهش یافته است.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: از ابتکارات انجام شده در رزمایش پهپادی ۱۴۰۱ ارتش بهره‌برداری از ویژگی پدافندی از طریق پهپاد با انتقال سکوی زمین‌پایه از روی زمین به آسمان است.
حجت‌الاسلام صدیقی گفت: هر قدر مشکلات زیاد باشد قدرت خدا برتر از حجم مشکلات است. در قرآن کریم نسخه‌ای برای رفع مشکلات و آسان شدن سختی‌ها به صراحت به معتقدان قرآن القا شده است. فرمودند هر کسی تقوا داشته باشد خدا در کار او سهولت ایجاد می‌کند. تقوایی الهی جامعه گرفتار را نجات می‌دهد و تقویت حکومتی، امامتی، بازاری و … سختی‌ها را سهل می‌کند و جامعه با تقوا از سختی‌ها عبور می‌کنند و بر سختی‌ها پیروز می‌شوند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ