سرمربی تیم فوتبال هال سیتی از روند درمانی و بازگشت اللهیار صیادمنش اظهار رضایت کرد و گفت: همه بازیکنانم را دوست دارم ولی اللهیار خاص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان بازی تراکتور مقابل پرسپولیس با هجوم گروهی از هواداران به محل پوشش رسانه‌ای استادیوم یادگار امام همراه بود.
نظرسنجی جدید در فلسطین اشغالی از افزایش قدرت حزب بنی گانتس، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و کاهش قدرت حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم حکایت دارد.
نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از کاهش محبوبیت حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو، حکایت دارد به طوریکه در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، وی نمی‌تواند یک ائتلاف تشکیل دهد.
نتایج یک نظرسنجی از جوانان ۱۸ کشور عربی، نشان می‌دهد محبوبیت کشور چین در میان آنها بیش از آمریکا است.
نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل حزب رقیب وی حکایت دارد.
نتایج یک نظرسنجی که از سوی روزنامه عبری زبان معاریو منتشر شده از کاهش شدید محبوبیت نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد.
نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد میزان محبوبیت جو بایدن در ماه میلادی جاری به شکل بی‌سابقه‌ای در مقایسه با یک سال و نیم گذشته به زیر ۴۰ درصد رسیده است.
بنابه گفته دکتر «شهاب محبوبیان»، جراحی در بیمارستان بربنک «Burbank» کالیفرنیا در آمریکا، حتی مرد‌های ۶۰ تا ۶۵ سال هم برای افزایش قد به بیمارستان مراجعه کرده‌اند. جوک‌های مرد‌های قدکوتاه، به آن‌ها احساس زیردست بودن می‌دهد.
میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا به واسطه شرایط اقتصادی در این کشور بار دیگر کاهش یافت.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
گفته می‌شود در واپسین روز‌های دولت دوازدهم، مولفه‌های اقتصادی در شرایط وخیمی به دولت رئیسی تحویل داده شده است. دولت هم از فردای انتخابات۱۴۰۰، دولت روحانی را به عنوان مقصر وضع موجود معرفی کرده است. اما به نظر می‌رسد شرایط رئیسی در سال۱۴۰۱ بهتر از روحانی در ۱۳۹۸بوده است.
جایگاه و محبوبیت سرمربی اسپانیایی تراکتور بین هواداران این تیم بازی به بازی بیشتر می‌شود.
سرمربی سپاهان انگیزه‌های مضاعفی برای پیروزی در دربی اصفهان دارد.
تنیسور مشهور ایتالیایی درباره پیروزی نواک جوکوویچ در گرنداسلم استرالیا 2023 صحبت کرد.
یوکیا سوگیتا اولین بازیکن ژاپنی تاریخ تراکتور است که همچنان یک چهره خاص برای هواداران این تیم محسوب می‌شود.
مهدی طارمی که از محبوبیت بالایی بین هواداران پورتو برخوردار است، بعد از گلزنی و عملکرد مناسب مقابل فامالیکائو پیراهن خود را به یک هوادار که نوشته‌ای با محتوای درخواست پیراهن او در دست داشت اهدا کرد
رئیس MotoGP معتقد است که محبوبیت فرمول یک به مسابقات موتورسیکلت کمک می‌کند.
یافته‌های یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که میزان محبوبیت رئیس جمهور سابق آمریکا در این کشور، به پایین‌ترین سطح از سال ۲۰۱۵ تاکنون رسیده است.
پرواضح است که جانبداری جدید دولتی‌ها و چهره‌های بعضا تندرو اصولگرا از بازیکنان نسل فعلی تیم ملی فوتبال ایران هم به دلیل مصلحت‌اندیشی و مرتبط با «فضای کنونی» ایران است؛ وگرنه بسیاری از همین بازیکنان، تا پیش از آنکه «خط قرمز» محسوب شده و منتقدان آن‌ها سخت مورد عتاب قرار بگیرند، در کانون انتقادات چهره‌های همین جریان بوده‌اند.
در بحبوحه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد محبوبیت رئیس‌جمهور دموکرات این کشور تا ۳۹ درصد سقوط کرده است.
میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای این کشور، به ۳۹ درصد تنزل یافت.
در تازه‌ترین نظرسنجی انجام‌شده، محبوبیت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به پایین‌ترین سطح دوران ریاست جمهوری وی رسیده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هواداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و به نظر می‌رسد که بازیکنان هندوراس هم از این قاعده مستثنی نیستند.
محبوبیت قالیباف با ۱۷ درصد کاهش به ۲۷ درصد و محبوبیت رئیسی با ۱۴ درصد کاهش به ۳۳ درصد رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ