آبادان- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: آرزو دارم نفت آبادان در لیگ برتر بماند چرا که انزلیچی ها قلبا این تیم را دوست دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وینگر ملوان امسال از مازندران راهی گیلان شد او با وجود دلتنگی برای وطنی از مهان نوازی انزلی چی ها هم یاد می کند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: آرزو دارم نفت آبادان در لیگ برتر بماند چرا که انزلی چی ها قلبا این تیم را دوست دارند.
استقلال و ملوان پس از گذشت نزدیک به هفت سال و 6 ماه، یک بار دیگر در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند.
بعد از باخت ملوان مقابل هوادار در هفته هشتم لیگ برتر، ایمان صادقی قول ماندن در لیگ برتر و بهبود شرایط را به انزلیچی‌ها داد.
سرمربی ملوان با تمجید از تیم رقیب خود در بازی فردا، ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران موفق شوند به نتیجه دلخواه دست یابند.
ملوان بازی یک بر صفر برده در برابر استقلال را 3-1 باخت. این دومین شکست انزلی چی ها در هفته های ابتدایی بود و بدین معنی است آنها بدون امتیاز به کار ادامه می دهند.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی با برتری آبی های تهران به پایان رسید که انزلی چی ها نیمه اول را برده بودند اما تغییرات ساپینتو باعث کسب نخستین سه امتیاز او در لیگ برتر شد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
سجاد شهباززاده تا آستانه باز کردن دروازه ملوان پیش رفت که مدافع انزلی چی مانع از گلزنی او شد.
استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که در آخرین تقابل دو تیم، مدیر و مربی امروز انزلی چی ها به عنوان بازیکن در زمین مسابقه حضور داشتند.
تیم فوتبال پیکان دیدار نخست خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر را با پیروزی برابر تیم تازه وارد ملوان پشت سرگذاشت.
بازیکن تیم فوتبال ملوان ابراز امیدواری کرد که آنها با حضور هواداران انزلی چی، موفق به شکست استقلال شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ