با وجود نقض آتش بس در سودان، اما مشاور فرمانده نیروهای واکنش سریع در این ارتباط گفت: «ما به آتش بس متعهد هستیم، اما نیروهای البرهان هستند که به آن پایبند نیستند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیمسی می گوید در حال حاضر این صرفا حدس و گمانه زنی است. او می افزاید:"ما نمی‌دانیم وقتی آتش‌سوزی وجود ندارد سوسک های آتش دوست چه می کنند. با این وجود، واضح است که در تغییرات آب و هوایی این سوسک ها احتمالا یکی از برندگان خواهند بود. در واقع، جهان غرق در آتش ممکن است دنیایی مملو از سوسک ها باشد".
معترضان در سنگال پرچم های فرانسه را آتش زدند و فریاد فرانسه برو بیرون سر دادند.
مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان درخصوص حادثه سوءقصد به خود گفت: ما در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری شادگان به همراه جمعی از مسئولین حضور داشتیم که یک فرد جوانی با یک بطری بنزین ۲-۳ لیتری آمد و بنزین را روی من ریخت.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۶ خرداد را بخوانید.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۶ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۶ خرداد را بخوانید.
دیدارهای هفته ما قبل پایانی لیگ عربستان امشب برگزار می شود و رونالدو و یارانش به دنبال شگفتی در استادیوم الفیحاء هستند.
رئیس هیئت صنعاء در مذاکرات صلح یمن گفت که توقف حملات، برداشته شدن کامل محاصره، پرداخت حقوق از درآمدهای نفت و گاز، خروج نیروهای خارجی از یمن و پرداخت غرامت و بازسازی از مطالبات ما است.
رئیس هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن به مطالبات انصارالله یمن برای تمدید آتش بس شامل خروج نیروهای خارجی از یمن، پرداخت غرامت، توقف حملات، رفع کامل محاصره اشاره کرد.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر دشمن صهیونیستی علیه ما تبلیغ می‌کند ما باید پاسخ بدهیم و تبیین کنیم که اهل جنگ نیستیم، نباید بر آتش «ایران‌هراسی» دشمن بنزین ریخت.
وزیر خارجه سوئد گفت، طبق قانون‌گذاری این کشور اقدامات تحریک‌آمیزی مانند آتش زدن کتاب‌های مقدس قانونی است!
وزیر خارجه سوئد گفت، طبق قانون‌گذاری این کشور اقدامات تحریک‌آمیزی مانند آتش زدن کتاب‌های مقدس قانونی است!
دیمیتری مدودف در پیامی تلگرامی نوشت: در تعطیلات کریسمس، دست محبت مسیح (ع) به سمت اوکراین دراز شد، اما رهبران اوکراین آنرا رد کردند. فکر می‌کنم بیشتر نظامیان ما وقتی خبر رد آتش بس را شنیدند نفس راحتی کشیدند، زیرا کارشان راحت شد.
رئیس جمهور اوکراین پذیرش آتش بس روسیه را رد کرد و مدعی شد که آتش بس تلاشی برای توقف پیشروی های نظامی کشورش است.
آیت‌الله حسینی همدانی تاکید کرد: سازمان ملل امروز ملعبه آمریکاست، اما ما ملت حزب الله ایمان داریم که به فضل الهی آتش این قطعنامه های ظالمانه که بر علیه ایران اسلامی صادر می شود به زودی دامن ایادی ظلم و استکبار را خواهد گرفت.
سرمربی تیم ملی کامرون در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با سوئیس شرکت کرد و برای تیم حریف، خط و نشان کشید.
به گفته خاشع، این یادداشت در عین حال که بر خطوط قرمز سابق ایران تاکید دارد حس مثبتی را به مردم آذربایجان و مسوولان آذری منتقل می‌کند که ما فراتر از منطق روابط بین‌الملل اقدام نمی‌کنیم.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: ما ساده لوح نیستیم و فکر می‌کنیم که فوتبال می‌تواند مشکلات دنیا را حل کند. با این حال، جام جهانی می‌تواند بهانه‌ای برای یک حرکت مثبت در دنیا باشد.
امیرعبداللهیان با بی‌اساس خواندن اظهارات برخی مقامات غربی با اشاره به تلاش‌های مکرر تهران برای کمک به برقراری آتش‌بس، اظهار کرد: ما آماده کمک به برقراری آتش‌بس هستیم.
وزیر خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین، گفت: سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی کشورهاست و ما آماده کمک به برقراری آتش بس هستیم.
معاون اول قوه قضاییه افزود: وقتی می‌دانیم فردی مکانی را آتش زده و قصد او ضربه زدن به نظام بوده است و در عین حال این فرد سلاح هم حمل می‌کرده، بنابراین در این شرایط دیگر شکی برای برخورد باقی نمی‌ماند.
کتاب «بدون دود و آتش و خون» که نوشته ی بهراد مهرجو و ولی خلیلی و «گزارشی تحقیقی درباره اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران» است، روایت‌های جدیدی را در گفت و گو با رئیس جمهور سابق و دولتمردانش منتشر کرده است.
عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت: تحرکات دشمن ما از آمادگی برای نبرد بزرگ و پیروزی باز نخواهد داشت. موارد نقض آتش بس از سوی دشمن به مثابه محرکی است تا جبهه ها پویا بماند.
دبیر کل جهاد اسلامی گفت: تاکید می‌کنم که اگر دشمن به شروط ما پایبند نباشد آتش بس را باطل می‌دانیم و جنگ دوباره از سر گرفته می‌شود.
ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران: درخواست آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی و نه جنبش جهاد اسلامی مطرح شده و دلیل آن نیز این است که تل‌آویو بیم آن دارد که این حملات به نوار غزه نتایج برعکس برای آن به دنبال داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ