مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من را تنها با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی رها کرده‌اند و واقعا سخت است و باید کمک شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سابق استقلال با تاکید بر اینکه از رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی شکایت کرده است گفت: اسنادی علیه من منتشر شد که از واقعیت به دور بوده که شامل ۱۴ مورد تشویش اذهان عمومی، تهمت، توهین و دروغ بوده است.
وزارت ورزش و جوانان صراحتا اعلام کرد اختیار معرفی و انتصاب اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال همچنان برعهده وزیر ورزش است.
بازیکن جوان استقلال می گوید که رقم قرارداد او که در فدراسیون به ثبت رسیده، یک عدد خنده دار است.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید از همان روز اول کارش اعلام کرده نمی‌تواند پول استراماچونی را بدهد.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: من می‌روم تا باشگاه‌ بیش از این آسیب نبیند. همینجا استعفا می‌دهم و از مسوولان وزارت ورزش و دوستانم در هیئت مدیره می‌خواهم با این استعفا موافقت کنند.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
فتح الله زاده: من از نود درصد باشگاه‌های لیگ برتر و پرسپولیس پیشنهاد مدیریت داشتم، اما استقلالی دو آتیشه هستم
مدیرعامل باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اخرین وضعیت تامین طلب استراماچونی گفت: تا ظهر پنجشنبه تمام تلاش خود را انجام می دهم و اگر نتوانستم صادقانه به هواداران اطلاع می‌دهم.
علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، درخصوص آخرین وضعیت این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و حذف از آسیا، توضیحاتی را ارائه کرد.
تا عید باید ۳۰۰ میلیارد بدهی بدهم تا بتوانم مجوز حرفه‌ای بگیرم؛ این انصاف نیست که من را تنها رها کرده‌اند. هماهنگونه که سفارش کردند ایرانسل اسپانسر پرسولیس شود، سفارش کنند همراه اول از استقلال حمایت کند.
مدیرعامل استقلال از دولت خواست طلب استراماچونی را پرداخت کنند تا مشکلات بعدی برای این باشگاه پیش نیاید.
علی فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه فوتبال برتر، حملات بی سابقه ای به مصطفی آجورلو داشت.
علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ساپینتو به تیم احساسات قوی دارد و شاید آنگونه که می‌خواست‌، بچه‌ها در دربی جنگنده نبودند.
عضو هیئت مدیره استقلال درباره مصاحبه‌ای که انجام داده بود در رسانه رسمی استقلال توضیحاتی داد.
مدیرعامل استقلال می‌گوید پرونده محبی تا امشب برای استقلال بسته می‌شود.
ما این جام را در کلکسیون کاری‌مان کم داشتیم. خیلی خوشحالم که خدا کمک کرد که من بتوانم این جام را به سایر کاپ‌های باشگاه استقلال اضافه کنم.
علی نامداری می‌گوید به دلیل بدعهدی استقلالی‌ها از آنها شکایت کرده و البته از توضیح درباره جزئیات موضوع خودداری کرد.
ساپینتو مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم ماست.
مدیرعامل استقلال تاکید کرد: من چند روز وقت دارم تا دو مشکل باشگاه استقلال را برطرف کنم که تلاش خواهم کرد تا این مشکلات را از بین ببرم. هواداران استقلال نگران نباشند و صبور باشند تا این مشکلات را از پیش رو برداریم.
مدیرعامل استقلال می‌گوید آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
مدیرعامل استقلال گفت: من به عنوان مدیرعامل، هر کاری از دستم بر بیاید، برای ادامه روند موفقیت‌های تیم انجام می‌دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ